arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

هوشمندانه فکر و درست زندگی کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هوشمندانه فکر و درست زندگی کنید

زندگی درست و هوشمندانه در دنیای امروز نیازمند یاد گرفتن راه و رسم‌ها و جزئیاتی است که اجرا و عمل به آن‌ها چندان سخت و هزینه‌بر نیست اما می‌تواند بر سطح کیفیت و رضایت شما تاثیر داشته باشد. یکی از موارد مهمی که این روزها مورد توجه قرار می‌گیرد انواع مختلف انرژی، صرفه‌جویی در آن‌ها، نحوه‌ی درست مصرف  و جلوگیری از به هدر رفتن آن‌ها است.

در محل کار یا زندگی روزانه میزان انرژی متفاوتی صرف گرم یا سرد کردن محیط می‌شود. اما نکته‌ی مهم و قابل توجه این است که چگونه می‌توان راه‌های هدر رفت انرژی را مسدود کرد. یکی از مسیرهایی که باعث هدر رفتن انرژی می‌شود درز در و پنجره است. البته موارد دیگر همچون کانال کولر و مواردی از این دست نیز می‌توانند باعث ایجاد چنین مشکلی شوند که با پوشاندن دریچه‌ی کولر و ... این مسیر تا حد قابل قبولی مسدود خواهد شد.

چگونه می‌توان از ورود و خروج سرما و گرما به محیط از طریق در و پنجره جلوگیری کرد؟

انتخاب یک در و پنجره مناسب اولین گامی‌ است که می‌تواند به شما در جلوگیری از هدر رفتن انرژی کمک کند. در و پنجره‌ای که بتواند عایق مناسبی بوده و کارایی خوبی نیز داشته باشد. در و پنجره دو جداره یکی از همین محصولات مناسب است.

وجود بخش‌های مختلفی همچون لاستیک درزگیر، یراق‌آلات مناسب و مواردی از این دست باعث می‌شود تا در و پنجره دو جداره شما حکم یک عایق عالی را داشته باشد.

چند نکته‌ی مهم در انتخاب در و پنجره دو جداره:

کیفیت قاب در و پنجره

یکی از بخش‌هایی که توجه به کیفیت آن‌ها مهم و قابل توجه است، پروفیل در و پنجره است. پروفیل در و پنجره در صورتی که مرغوب باشد تا سال‌ها عمر می‌کند و نیازی به تعویض آن و یا نگرانی بابت خرابی و مشکلات این محصول وجود ندارد.

پروفیل یو پی وی سی با کیفیت مناسب تا سال‌ها کارایی خود را حفظ می‌کند. این محصول قابل بازیافت است و پس از اتمام عمر آن به عنوان در و پنجره دو جداره می‌تواند از طریق بازیافت به صنعت بازگردد.

برای زندگی درست و هوشمندانه باید علاوه بر توجه به سلامت جسم به سلامت روح نیز توجه کرد. جلوگیری از ورود سروصدا از جمله کمک‌هایی است که هر فرد می‌تواند به خود کرده تا مراقب سلامت روح و روان خود نیز باشد.

اگر شما در محدوده‌ی پر سروصدایی هستید و یا به دنبال در و پنجره برای محیط‌های کارگاهی هستید در و پنجره دو جداره شاید پاسخگوی نیاز شما نباشد و باید به فکر تهیه‌ در و پنجره سه جداره باشید. پروفیل در و پنجره در این حالت باید قویتر شده‌تر باشد تا بتواند وزن جداره‌ی اضافه‌ی شیشه‌ها را تحمل کرده و در این ساختار دچار تغییر شکل نشود.

یراق‌آلات به کار رفته

یراق‌آلات به کار رفته در انواع مختلف در و پنجره دو جداره یا سه جداره بعضا با هم تفاوت‌هایی دارند حتی مدل محصول نیز می‌تواند در انتخاب قطعه‌ی مناسب موثر واقع شود. همین تفاوت‌ها می‌توانند زمینه ساز تفاوت قیمت انواع در و پنجره‌ها نیز باشند.

شیشه‌ی در و پنجره

شیشه‌ی به کار رفته باید استانداردهای لازم را داشته باشد و از کیفیت ساخت خوبی نیز بهره‌مند شود. شیشه باید ضخامت کافی داشته باشد و کاملا صاف، صیقلی، بدون حباب و مرغوب بوده و در زمان استفاده در ساختار در و پنجره شسته و تمیز شود. در ساختار در و پنجره‌های دو جداره یا سه جداره قسمت داخلی شیشه قابل دسترسی و شستشو نیست و باید قبل از نصب این بخش کاملا تمیز شود.

ساخت مناسب محصول

تکنولوژی ساخت، تجربه و تبحر سازنده و مواردی از این دست در داشتن محصول با کیفیت بسیار موثر است. به قول معروف باید کار را به کاردان سپرد و یکی از خوش‌نام و کاردان‌ترین تولیدکنندگان در و پنجره در ایران هافمن است. پروفیل هافمن یکی از پرچمداران بازار در و پنجره است و محصولاتی که ارائه می‌کند دارای سطح بالایی از کیفیت و استانداردها است.

نظرات بینندگان