arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

سری ریلمی ۸ در تاریخ ۴ فروردین با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود

گوشی‌های سری ریلمی ۸ در تاریخ ۲۴ مارس برابر با ۴ فروردین با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی‌های سری ریلمی ۸ در تاریخ ۲۴ مارس برابر با ۴ فروردین با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار می‌شوند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برند ریلمی طی سپتامبر گذشته ریلمی ۷ و ریلمی ۷ پرو  را معرفی کرد و اکنون این شرکت قرار است در ۲۴ مارس از جانشینان آن‌ها یعنی ریلمی ۸ و ۸ پرو رونمایی کند.

سری ریلمی ۸

رویداد ۲۴ مارس اولین نمایش جهانی تلفن‌های هوشمند ریلمی۸ است و از ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی به صورت زنده در هند پخش می‌شود. در انگلیس، این رویداد در ساعت ۱۴ به وقت گرینویچ و در ساعت ۳ بعد از ظهر  در فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا آغاز می‌شود.

این سری گوشی‌ها دارای یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است که در اوایل ماه جاری جزئیات آن ارائه شد و ویژگی اصلی گوشی‌های ریلمی ۸ پرو خواهد بود. از طرف دیگر، وانیل ۸ دارای یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین می‌توانید صفحه پشتی براق و مایل به زرد رنگی را مشاهده کنید که روی آن متن بزرگ "Dare To Leap" وجود دارد.

این پنل "Pretty Special Back Cover" نام دارد و گرچه ما به طور قطع نمی‌دانیم که آیا این نام واقعی مارکتینگ آن است یا خیر، اما می‌توانیم به شما بگوییم که زیبا به نظر می‌رسد. در حال حاضر مشخص نیست که ریلمی۸ و  پرو۸ چند گزینه رنگی دارد، اما ما می‌توانیم تایید کنیم که نسخه پرو با این پشت براق در دسترس خواهد بود و احتمالا شامل این ویژگی‌ها نیز می‌شود:

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

Helio G۹۵ SoC تراشه

صفحه نمایش ۶.۴ "AMOLED

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری

شارژ ۳۰ واتی

نظرات بینندگان