arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۲۵ اسفند ۱۳۷۶: با عفت، برای تنظیم کفن‌های خودمان همکاری کردم؛ عفت تهیه کرده

خاطرات آیت الله هاشمی: عصر با عفت، برای تنظیم کفن‌های خودمان که تبرک‌شده و نوشته‌های مخصوص و تربت و حوله‌های احرام من، همکاری کردم؛ عفت تهیه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۵ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است

 

تا ساعت یازده صبح در منزل درباره داستان‌های قرآن مطالعه می‌کردم. از یازده صبح تا پنج بعد از ظهر در دفتر کوشک بودم؛ با مطالعه تاریخ و انجام کارها و خواندن بولتن‌ها و جراید. در گزارش‌ها، مصوبه سنای آمریکا در مورد صدام حسین، [رئیس‌جمهور عراق] مورد توجه است؛ به اتفاق آرا تصویب کرده‌اندکه دولت آمریکا برای محاکمه صدام به عنوان جنایتکار جنگی پیگیری‌کند و بمباران شیمیایی حلبچه از دلایل این تصمیم است و نیز حکم یک دادگاه آمریکا، مبنی بر محکومیت ایران به پرداخت 247 میلیون دلار به خانواده یک نفر که در اسراییل توسط مجاهدان فلسطینی کشته شده؛ به ادعای اینکه ایران حامی مجاهدان فلسطینی است. این حکم، نشان غرور و بی‌ضابطه‌گری آمریکایی‌هاست. بر این مبنا، بسیاری از کشورها می‌توانند آمریکا را به خاطر حمایت از اسراییل و بسیاری از حکومت‌های جنایتکارکه هزاران نفر را کشته‌اند و نیز مواردی مثل اسقاط ایرباس ایرانی که ۲۹۵ را کشت، حکم خسارت علیه آمریکا صادر کنند.

عصر با عفت، برای تنظیم کفن‌های خودمان که تبرک‌شده و نوشته‌های مخصوص و تربت و حوله‌های احرام من، همکاری کردم؛ عفت تهیه کرده است.

نظرات بینندگان