arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

استقلال از صف مدعیان جا ماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شکست سرخپوشان پایتخت برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نخستین دیدار هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر سریال ناکامی های تیم فوتبال پرسپولیس را تداوم بخشید تا شاگردان امیر قلعه نویی با کسب این پیروزی خانگی فاصله خود را با صدر جدول رده بندی کاهش دهند،

 

پیروزی چهار بر یک تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل شاگردان مصطفی دنیزلی یکی از مهمترین اتفاقات این هفته مسابقات لیگ برتر را رقم زد،فلاویو لوپز در دقایق 50 و 63 ،فرزاد حاتمی در دقیقه 57و محمد حسن ابراهیمی در دقیقه 65 برای تراکتورسازی تبریز گلزنی کردند تا تفاصل گل تراکتورسازی با این گل ها نسبت به استقلال تهران بهبود یابد.
در دیگر دیدار روز نخست مسابقات هفته سی و دوم لیگ برتر، تیم فولاد مبارکه سپاهان در دیداری سخت و نفس گیر توانست تیم فوتبال شاهین بوشهر را با 2 گل در دقایق تلف شده این بازی شکست دهد تا با تثبیت موقعیت خود در صدر جدول رده بندی شرایط شاهین را برای بقا در لیگ برتر با ابهامات فراوان رو برو کند.
اما در آخرین دیدار هفته سی و دوم لیگ برتر،آبی پوشان پایتخت با توقف در خانه مقابل تیم قعرجدولی شهرداری تبریز به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند تا در هفته ای که مدعیان عنوان قهرمانی برابر حریفان خود صاحب برتری شدند استقلال با یک امتیاز از کورس قهرمانی جا بماند.
در این دیدار استقلالی ها از موقعیت های فراوان خود به خوبی بهره نبردند تا پرویز مظلومی یک بازی حساس دیگر را با نتیجه تساوی به پایان برساند. در پایان این بازی برخی از هواداران ناراضی از نتیجه ، نام امیر قلعه نویی را از سکوها فریاد زدند.

قلعه نویی:به 2 شرط در تراکتورسازی می مانم
سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد که تیمش در نیمه اول دیدار با پرسپولیس بدترین بازی دوران مربیگری اش را انجام داده است.
قلعه نویی در پاسخ به اینکه این تیم به سطح آسیا رسیده و آیا با این امکانات می تواند در این میدان هم موفق باشد، اظهار داشت:« باید بازیکنانی که ما می خواهیم حفظ شوند. بازیکنانی داریم که تا به حال اینجای جدول را ندیده اند، اما مهمتر امکانات و بستری است که باید فراهم کنیم چون حضور در آسیا متفاوت است.هنوز نگرش های ما نسبت به تراکتورسازی و این مردم، بزرگ نشده است. باید امکانات و پشتیبانی خوبی داشته باشیم و از بازیکنانی استفاده کنیم که قابلیت مبارزه با رقبای داخلی و خارجی را داشته باشند.»
وی درباره ادامه همکاری با تراکتورسازی، گفت:«دو شرط گذاشتم که اگر عملی شود دوست دارم فصل آینده هم در تراکتور بمانم

کرانچار:اجازه نمی دهم قهرمانی را از ما بگیرند
سرمربی تیم سپاهان با کنایه به برخی اظهارات همکارانش در سایر تیم های لیگ برتر پس از پیروزی مقابل شاهین گفت:«اجازه نمی دهم با به وجود آوردن شرایط بیرونی فوتبال، قهرمانی را از ما بگیرند.»
زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل شاهین بوشهر گفت:« شیرینی این برد را کاملا احساس می کنم. چون این پیروزی ما را به قهرمانی نزدیک کرد. 21 سال تجربه مربیگری و بازیکنی دارم و سختی های زیادی دیده ام و می دانم با چه سختی به اینجا رسیده ایم. با تیمی بازی داشتیم که برای بقا تلاش می کرد. این موضوع کار ما را سخت تر کرده بود.»

دنیزلی: تنها 2 هفته صبر کنید
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین دیروز تیمش اظهار کرد: ناراحتی من در حال حاضر طبیعی است چرا که ما روز بدی را مقابل تراکتور پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: مطلب زیادی برای گفتن نیست. اگر بین 4 تیم اول لیگ قرار نگیریم، دیگر فرقی نمی کند که پنجم شویم یا دهم. بنابراین تمام نگاهمان را به سمت بازی روز سه شنبه مقابل الهلال معطوف خواهیم کرد.
دنیزلی با اشاره به این که به بازیکنان گفته ام بازی مقابل تراکتورسازی را فراموش کنند، گفت: همه تلاش مان را برای موفق شدن در آسیا و بازی مقابل الهلال به کار می بندیم. ما باید هواداران را با خودمان به ورزشگاه بیاوریم.
دنیزلی همچنین درباره این موضوع که بازیکنان پرسپولیس می گویند دیگر در لیگ انگیزه ای برای بازی کردن ندارند، گفت: این موضوع طبیعی است. اگر 4 گل بخورید دیگر انگیزه خودتان را از دست می دهید. در حال حاضر حرف زیادی برای گفتن ندارم و فقط می خواهم روی بازی با الهلال تمرکز کنم.
سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید فکر نمی کنید با گفتن این موضوع که 10 بازیکن پرسپولیس باید از این تیم بروند، انگیزه بازیکنان برای ادامه بازی ها و تمرکز آن ها کمتر می شود، تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد: 2 هفته دیگر صبر کنید.
علی دایی: داوران ما شجاعت لازم را ندارند
سرمربی راه آهن پس از تساوی بدون گل تیمش برابر فولاد خوزستان، اعتراض شدیدی نسبت به قضاوت داور این بازی داشت.
علی دایی در نشست خبری ابتدا در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از مشکلات باشگاه و بحث های مالی آن می پرسید، گفت: شما خیلی زود به بیراهه زدید. اول راجع به مشکلات فنی و بازی سؤال کنید، بعد به این مسائل برسیم.
وی ادامه داد: تیمم یک ایراد بزرگ دارد و آن هم این است که ما مظلوم واقع شدیم و داور پنالتی ما را نگرفت. وقتی مربی حریف اذعان می کند که آن صحنه مشکوک، پنالتی بوده و داور آن را پنالتی نمی گیرد، من چه می توانم بکنم؟ ما در این فصل کمترین نفع را از اشتباهات داوری و بیشترین ضرر از آن بردیم. هفته قبل برابر تراکتورسازی پنالتی مان را نگرفتند، این هفته هم که این طوری شد. یک گل می تواند روند بازی را عوض کند اما دیگر نمی دانم چه بگویم. زبانم مو درآورد از بس گفتم حق را به حقدار بدهید.
دایی همچنین در پاسخ به این پرسش که دلایل مشکلات داوری در لیگ برتر ایران چیست و آیا این مشکل برخاسته از کمیته داوران است یا خود داوران؟ اظهار کرد: ما داوران خوبی داریم اما به اعتقاد من آن ها شجاعت لازم را ندارند.

ابراهیم زاده: تماشاگران معترض را می شناسم
منصور ابراهیم زاده پس از تساوی صفر - صفر تیمش برابر فجر سپاسی اظهار داشت: شناخت خوبی ازحریف داشتیم. آنها در این بازی بیشتر از بازیکنان سرعتی خود استفاده کردند. در این مسابقه 4 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. در نیمه نخست فرصت های زیادی را از دست دادیم و طبیعی بود که شیرازی ها هم به ما فشار بیاورند.
وی در خصوص تعدادی از تماشاگران اصفهانی که به تعویض های وی معترض بودند خاطرنشان کرد: این تماشاگران را می شناسم؛ آنها با هزینه شخصی خود به شیراز آمده اند. نباید در تعویض ها و برنامه های من دخالت کنند و این موضوع را به سرپرست تیم هم منتقل کردم. برای این تماشاگران هم احترام قائل هستم.
سرمربی ذوب آهن ادامه داد: تیم ما در کورس قهرمانی نیست و حساسیت خاصی هم نداریم. مقابل سپاهان هم مانند همیشه بازی خواهیم کرد و به هیچ موضوعی توجه نخواهیم کرد.

جلالی:برای ساختن کار می کنم اما نباید بسوزم
مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل راه آهن گفت: بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم. کار تیمی که بعد از 3 باخت در زمین حریف بازی می کند سخت است.
سرمربی فولاد در پاسخ به این سؤال که برای ادامه همکاری با این تیم صحبتی کرده و تمایلی برای ماندن در خوزستان دارد، گفت: هنوز صحبتی در این باره انجام نداده ایم و هفته آینده مشخص می شود اما دوست دارم در چنین تیم هایی کار کنم. البته مردم توقع دارند و من هم باید بدانم وقتی کار می کنم ،ثمره اش چیست. برای ساختن کار می کنم اما نباید بسوزم. اگر قرار است بازیکنان جدا شوند حداقل باید پنج شش بازیکن هم داشته باشیم چرا که مردم توقع دارند.
وی تصریح کرد: امروز خوب بازی کردیم اما در برخی دقایق کم تجربگی می کنیم. این مسائل برای یک مربی واقعاً ویران کننده است. نمی خواهم کار کسی را زیر سؤال ببرم اما مردم و هواداران انتظار دارند و باید پاسخگو باشیم.

یاوری: فدراسیون مراقب اتفاقات خارج از زمین باشد
محمود یاوری گفت: فدراسیون فوتبال باید کمیته های مختلف خود را فعالتر از قبل کند تا تمامی فعل و انفعالات فوتبال را تحت نظر داشته باشند.
وی با بیان این که باید در خصوص تیم هایی که از یک شهر و با یک منبع تغذیه در لیگ حضور دارند تجدید نظری انجام شود، تاکید کرد: لیگ برتر فوتبال جای فعالیت برای تیم های هم خانه که یک منبع تغذیه دارند نیست زیرا در زمانی بهطورحتم شاهد اتحاد این 2 تیم برای کسب نتیجه خواهیم بود.
وی در خصوص بازی مقابل ذوب آهن نیز گفت: آنچه از نحوه بازی معلوم بود ذوب آهنی ها به گرفتن تساوی راضی بودند.
شرفی: دوران احترام شاگرد به مربی گذشته است
اصغر شرفی پس از شکست سنگین تیمش ،درمورد این که برای آغاز بازی با تاخیر به زمین آمد، گفت: تمایل نداشتم با قاسمپور روبرو شوم. وی شاگرد من بوده اما دوران احترام شاگرد به استاد تمام شده است.
وی تاکید کرد: بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم و به همین دلیل 4 گل دریافت کردیم، اما این موضوع به این معنی نیست که بازیکنان کم گذاشتند. بازیکنان با تمام توان بازی کردند، اما بازیکنان مس کرمان دوندگی بیشتری داشتند و موفق شدند. این شرط معرفت نیست و نباید این بلا را سر تیم ما می آوردند.

تابلوی نتایج :
* سپاهان 2( کریمیان 4+90 - نویدکیا9+90) شاهین بوشهر صفر
* داماش گیلان صفر - صبای قم صفر
* سایپا کرج یک(سجاد شهباززاده 79) - ملوان بندر انزلی یک(محمد حیدری 12)
* فجر سپاسی صفر - ذوب آهن صفر
* مس کرمان 4(قاسم دهنوی 3- مصطفی شجاعی 22- سپهر حیدری 48- مقداد قباخلو 86) - مس سرچشمه یک(مجید باجلان 1)
* راه آهن صفر - فولاد راه آهن صفر
* نفت آبادان 2 (علی ممبینی 14- فونیکه سی 81) - نفت تهران یک( فریرا88)
* تراکتورسازی 4 (فلاویو لوپز 50 و 63- فرزاد حاتمی 57- محمد حسن ابراهیمی 65) - پرسپولیس یک(علیرضا نورمحمدی 78)
*استقلال تهران صفر - شهرداری تبریز صفر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
7
6
فقط تراختور هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نظرات بینندگان