arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

ادعای استانداری بوشهر: فرد دستگیر شده فاقد مجوز بوده

در پی اجرا حکم محکومیت قطعی فردی به نام امیر دهباشی،به دلیل شکایت استانداری، روابط عمومی استانداری بوشهر توضیحاتی داده است. در این بیانیه آمده است: فردی که برای اجرا حکم قطعی محکومیت پس از طی مراحل مختلف رسیدگی قضائی، دستگیر شده و به دروغ به عنوان خبرنگار معرفی شده، صاحب یا فعال در هیچ نشریه و رسانه دارای مجوز نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی اجرا حکم محکومیت قطعی فردی به نام امیر دهباشی،  به دلیل شکایت استانداری از این خبرنگار، روابط عمومی استانداری بوشهر برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی داده است.

در این بیانیه آمده است:

1- فردی که برای اجرا حکم قطعی محکومیت پس از طی مراحل مختلف رسیدگی قضائی، دستگیر شده و به دروغ به عنوان خبرنگار معرفی شده، صاحب یا فعال در هیچ نشریه و رسانه دارای مجوز نیست.

2- نامبرده خبرنگار هیچ رسانه‌ای نبوده و فاقد هرگونه مجوز و حتی شرایط حداقلی مورد نیاز در این عرصه است.

3- حکم محکومیت‌ که پس از طی فرایند رسیدگی، در چارچوب موازین قانونی صادر شده است، مطلقاً مربوط به مطالبه‌گری، نقد و فعالیت رسانه‌ای نیست.

4- نامبرده مکرراً از فضای مجازی برای توهین، تهمت و افترا بهره گرفته و علی‌رغم صبر و تحمل چندین ماهه و تذکر به نامبرده برای پرهیز از توهین و افترا به مسئولان استان بوشهر، بر انجام اقدامات ضد رسانه‌ای، غیر اخلاقی و تضییع حقوق افراد مختلف اصرار ورزیده است.

5- جامعه رسانه‌ای استان بوشهر، با شناخت از افراد و ابعاد موضوع، در جریان است که حکم صادره، به معنای برخورد با منتقد و انسداد باب نقد و انتقاد و مخالفت با بیان مشکلات توسط رسانه‌ها و افراد مختلف نیست، بلکه نتیجه ایراد اتهامات دروغین پی در پی به افراد مختلف است که به طور کلی با فرهنگ اصحاب رسانه و رسالت نقادانه در تضاد است.

نظرات بینندگان