arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۹

باخ: ژاپن با حذف تماشاگران از المپیک به همه ما خسارت بزرگی زد / برای این تصمیم متأسفم

رییس کمیته بین المللی المپیک گفت: صادقانه می گویم که برای تصمیم ژاپن مبنی بر حذف تماشاگران از المپیک بسیار متأسفم و این یک خسارت بزرگ برای همه است. وی افزود: صادقانه می گویم که برای این تصمیم بسیار متأسفم و این یک خسارت بزرگ برای همه است. از همان ابتدای همه‌گیری جهانی ویروس کرونا گفته بودیم که المپیک باید فداکاری کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس کمیته بین المللی المپیک گفت: صادقانه می گویم که برای تصمیم ژاپن مبنی بر حذف تماشاگران از المپیک بسیار متأسفم و این یک خسارت بزرگ برای همه است.

توماس باخ امروز در واکنش به تصمیم ژاپن برای حذف تماشاگران بازی های المپیک گفت: تمامی طرفداران المپیک از سراسر جهان، خانواده‌ها و دوستان ورزشکارانی که برای تماشای المپیک توکیو برنامه‌ریزی کرده بودند ناامید شدند.

رییس کمیته بین المللی المپیک افزود: صادقانه می گویم که برای این تصمیم بسیار متأسفم و این یک خسارت بزرگ برای همه است. از همان ابتدای همه‌گیری جهانی ویروس کرونا گفته بودیم که المپیک باید فداکاری کند.

وی یادآور شد: گفته بودیم که اولویت‌ ما در المپیک توکیو سلامتی شرکت‌کنندگان است. می‌دانم که همکاران ما در ژاپن این تصمیم را به آسانی نگرفتند. اولویت ما و آنها سلامتی است. امیدوارم المپیک موفقی را برگزار کنیم.

همچنین دولت ژاپن براین باور است که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی حداکثر تعداد خارجی‌ها برای حضور در بازی های المپیک توکیو نباید بیش از ۹۰ هزار نفر باشند.

نظرات بینندگان