arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰

اینفانتینو و ونگر به دنبال برگزاری جام جهانی هر ۲ سال یک بار

رییس فیفا درباره پیشنهاد " آرسن ونگر " مبنی بر برگزاری جام جهانی و جام ملت‌ها، هر ۲ سال یک بار به صورت تلویحی موافقت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: جیانی اینفانتینو، رییس فیفا بعد از صحبت‌های آرسن ونگر، سرمربی اسبق آرسنال و مدیر بخش توسعه فیفا، مبنی بر برگزاری جام جهانی و جام ملت‌ها هر ۲ سال یک بار، اظهار داشت: ما باید آغوشی باز برای همه و همه تفکرات و پیشنهادات به همراه طرح ها داشته باشیم، آرسن ونگر نه تنها یک مربی موفق و درخشان است بلکه استاد فوتبال نیز محسوب می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ما از این پس در مورد تقویم بحث و تبادل نظر خواهیم کرد زیرا در ماه آینده باید تصمیم بگیریم هرچه زودتر هم بهتر است، آنوقت می توانیم بهتر برای آینده برنامه ریزی کنیم.

 

اینفانتینو تلویحا با این اتفاق موافقت کرده است. او پیش از این نیز برای کسب درآمد بیشتر از فوتبال، مسابقاتی را به تقویم رقابت‌ها اضافه کرده بود. با این وجود این پیشنهاد با مخالفت باشگاه‌ها و همچنین بازیکنان مواجه خواهد شد و شاید به روح فوتبال هم ضربه بزند. مسابقات جام جهانی از سال ۱۹۳۰ آغاز شد و همیشه به استثنای ۱۲ سالی که از ۱۹۳۸ تا ۱۹۵۰ برگزار نشد؛ هر چهار سال یک بار به انجام رسیده است.

نظرات بینندگان