arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰

وضعیت راه‌های مازندران در چهارم فروردین ۱۴۰۰ / ترافیک سنگین در جاده چالوس / تردد روان در هراز

فرمانده پلیس راه مازندران ترافیک صبگاهی جنوب به شمال جاده کندوان را سنگین اعلام کرد و گفت: اما تردد در محورهای هراز ، کیاسر و سوادکوه روان و عادی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرمانده پلیس راه مازندران ترافیک صبگاهی جنوب به شمال جاده کندوان را سنگین اعلام کرد و گفت: اما تردد در محورهای هراز ، کیاسر و سوادکوه روان و عادی است.

علیرضا قدمی روز چهارشنبه توضیح داد: در حال حاضر ترافیک جاده کندوان از تونل کندوان سیاه بیشه تا مرزن آباد در ورود به استان مازندران سنگین و تردد به کندی انجام می شود.

رییس پلیس راه مازندران با اظهار این که تردد صبگاهی در محورهای هراز و کندوان تقریبا پرحجم اما روان است، ادامه داد: به نظر می رسد هشدارهای باد و باران شدید امشب در مازندران ، تا حدودی ورود به استان را کم کرده است.

وی با تاکید بر این نکته که طبق دستور العمل پلیس راهور کشور مبنی بر این که هیچگونه محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران برای برگشت روان تر مسافران اعمال نخواهد شد ، گفت: برخلاف سال های قبل از شیوع ویروس کرونا که پلیس برای تسهیل در ترافیک محورهای کندوان و هراز اقدام به یکطرفه کردن مسیرهای پرتردد می کرد، اما امسال این تصمیم اجرایی نمی شود.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران هوای امروز چهارم فروردین ماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما و وزش باد گرم گاهی شدید، در ارتفاعات غربی بویژه دامنه‌های جنوبی با رگبار پراکنده، ازاواخر شب همراه با وزش باد نسبتاً شدید شمالی و افزایش ابر خواهد بود.

آسمان مازندران فردا پنجشنبه نیز نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، رگبار پراکنده و وزش باد گاهی نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

بنابر گزارش هواشناسی مازندران وضعیت جوی روز جمعه نیز نیمه ابری گاهی ابری به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

مازندران درحالی نوروز امسال را پس از یکسال تعطیلی گردشگری با ترافیک مسافران سپری می کند که هنوز سایه ویروس کرونا و ویروس جهش یافته انگلیسی بر سر این استان سنگینی می کند.

حال آنکه جابه جایی و مسافرت بزرگ ترین معضل در مدیریت ویروس کرونا شناخته می شود و علت اصلی همه گیری ویروس کرونا در جهان نیز همین مسافرات های گوناگون بوده است.

نظرات بینندگان