arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۰

داروخانه آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در دنیای امروز و مشغله های بسیار زیاد روزمره، افراد سعی می کنند، بیشتر کارهای خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهند.

خوشبختانه در دنیای امروز، افراد می توانند بیشتر کارهای خود را به صورت آنلاین و خیلی راحت انجام دهند، یکی از این کارها و خدمات که باعث سهولت و راحتی افراد می شود؛ دسترسی به داروخانه آنلاین و خرید به صورت غیر حضوری است.

داروخانه آنلاین و انواع خدمات آن

متاسفانه به دلیل مشغله های روزمره و عدم توجه به سلامتی، هر روز بیشتر از روز قبل به تعداد بیماران اضافه می شود و تقریبا همه افراد جامعه نیازمند دارو برای حفظ سلامتی خود هستند.

هر فرد بالاخره با توجه به نوع مشکل و عارضه ای که دارد، درگیر مصرف و خرید دارو است؛ برخی از داروها متاسفانه خیلی نایاب هستند و برای تهیه آن ها باید به داروخانه های زیادی مراجعه کرد.

البته این داروخانه تنها برای خرید دارو نیست، بلکه همه مردم که نیازمند محصولات آرایشی، بهداشتی، تقویتی، تجهیزات پزشکی، مکمل های رژیم درمانی و... هستند، می توانند محصولات خود را به صورت غیر حضوری از این داروخانه ها تهیه کنند.

داروخانه آنلاین

خوشبختانه با راه اندازی داروخانه های غیر حضوری، دیگر افراد نیاز نیست برای تهیه هر یک از محصولات ذکر شده در بالا مدت زمان زیادی را صرف مراجعه به داروخانه های مختلف کنند، بلکه با مراجعه به سایت داروخانه ها می توانند به راحتی و بدون حضور فیزیکی خرید خود را انجام دهند.

از مهمترین مزیت این داروخانه ها این است که، افراد تنها با مراجعه به سایت داروخانه هایی که به صورت غیرحضوری به مردم ارائه خدمت می کنند، و با یک بررسی ساده می توانند از موجود بودن یا نبودن محصول مورد نیاز خود مطلع شوند.

اگر محصول مورد نیاز افراد در آن داروخانه موجود بود، می توانند با خرید غیرحضوری و بدون طی کردن بعد مسافت و اتلاف وقت محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند، تا در اسرع وقت در اختیار آن ها قرار گیرد.

یکی از داروخانه هایی که افراد می توانند با خیال راحت به سایت آن برای خرید و تهیه انواع محصولات دارویی و غیر دارویی خود مراجعه کنند، داروخانه دارو هلپ  و افراد کافی است تنها با یک کلیک ساده بر روی لینک بالا و سفارش دادن محصول مورد نظر، در اسرع وقت محصول خود را دریافت نمایند.

بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، رضایتمندی مردم از داروخانه های غیر حضوری و آنلاین بسیار زیاد است و مردم همیشه از شلوغی و مراجعه به چند داروخانه برای تهیه محصولات دارویی و غیر دارویی خود گله مند هستند.

خوشبختانه با افتتاح این داروخانه ها دسترسی مردم به تهیه محصولات بسیار راحت شده است و آن ها بدون دغدغه می توانند در اسرع وقت محصولات خود را تهیه کنند.

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین

 کپسول آوودین هولیستیکا

آوودین هولیستیکا برای کسانی که از بیماری آرتروز و دردهای مفصلی رنج می برند، مناسب است.

این کپسول از ترکیباتی همچون زنجبیل، سویا و آووکادو که همه این ها برای کاهش درد بسیار موثر است و یک تسکین دهنده قوی است، تشکیل شده است.

هر فرد بیمار دارای علائم خاصی است و با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش های مختلف می تواند به بیماری خود پی ببرد و قطعا پزشک بهترین دارو را برای بیمار تجویز می کند.

درمان آرتروز

کسانی که از بیماری آرتروز رنج می برند، دارای علائمی همچون افزایش شکستگی های استخوانی، فشارخون بالا و بیماری های عفونی و از همه مهمتر کمبود ویتامین D₃ هستند.

کسانی که علائم مذکور را دارند، پزشک هنگام تجویز این دارو با توجه به نیاز بدن بیمار تعیین می کند، که بیمار باید چه میزان از این کپسول را استفاده کند.

پزشک معالج با توجه به شرایط بدن بیمار مصرف آوودین را از 3 ماه تا 3 سال برای درمان بیمار تجویز می کند، در مدت زمانی که بیمار از این دارو استفاده می کند، بدن فرد بیمار دچار تحریک می شود و تاثیرات دارویی به آرامی باعث بازسازی غضروف، ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان می شود، از همین رو به مرور زمان و با استفاده منظم طبق دستور پزشک از دردهای بیمار کاسته می شود.

به دلیل مقوی بودن و دوز دارویی بالا این دارو، پزشک به بیماران توصیه می کند، تا تنها یک عدد از این کپسول را در روز البته با معده پر و بعد از وعده غذایی، که معمولا بهتر است بعد از ناهار باشد، استفاده کنند.

عوارض کپسول آوودین هولیستیکا

باید این نکته را در نظر داشت، که داروها علاوه بر خواص درمانی، قطعا عوارضی نیز دارند؛ نوع عوارض دارویی در بدن افراد مختلف، متفاوت است و در بدن هر بیمار به گونه ای خاص بروز پیدا می کند.

لازم به ذکر است که، مصرف همه داروها همراه با عوارض نیست، بلکه این عوارض در بدن برخی از افراد بروز پیدا می کند و احتمال بروز عوارض  در بدن همه کسانی که از این دارو استفاده می کنند، بسیار کم است.

با توجه به اینکه ترکیبات این کپسول گیاهی است، ممکن است عوارضی نیز داشته باشد، البته بر اساس تحقیقات صورت گرفته عوارض خاصی در خصوص این دارو گزارش نشده است.

معمولا پزشکان هنگام تجویز دارو، از بیمار در خصوص حساسیت های دارویی او سوال می پرسند، بعد دارویی که برای درمان بیمار مفید است را تجویز می کنند.

برخی از افراد به گیاهان خاصی همچون زنجبیل، سویا و آووکادو حساسیت دارند، به همین دلیل کسانی که برای درمان آرتروز به پزشک مراجعه می کنند و در نسخه آن ها این دارو است، باید پزشک خود را در جریان بگذراند تا مشابه این شربت را برای آن ها تجویز کند، زیرا که حساسیت آن ها هنگام مصرف دارو بروز خواهد کرد.

نکته دیگر قابل ذکر این است، که افراد هنگام مراجعه به پزشک باید تمام بیماری های خود به همراه داروهایی که استفاده می کنند، برای پزشک معالج توضیح دهند.

بازگو کردن دیگر بیماری ها از این رو مهم است که، مصرف برخی از داروها با یکدیگر تداخل دارند و به جای اینکه درمان کننده باشند، برای بدن فرد بیمار مضر و خطرناک خواهد بود.

با توجه به اینکه کپسول ذکر شده برای درمان دردهای مفصلی و آرتروز مفید است، برای افرادی که دارای بیماری فشار و خون قند خون( دیابت) هستند، بسیار خطرناک است و به هیچ عنوان نباید از این دارو استفاده کنند.

متاسفانه دارو آوودین به راحتی و در همه داروخانه یافت نمی شود، اما خوشبختانه افراد تنها با مراجعه غیرحضوری به سایت داروخانه داروهلپ  می توانند، این دارو را به راحتی و در اسرع وقت تهیه کنند.  

لازم به ذکر است که افراد می توانن همه خدمات دارویی، غیر دارویی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و... خود را از سایت ذکر شده در بالا به صورت غیر حضوری تهیه کنند.

داروخانه آنلاین

کپسول آوودین هولیستیکا

 شربت ایمیونیس

شاید در خیلی از مواقع اتفاق افتاده باشد، که افراد به پزشک مراجعه می کنند و پزشکان برای درمان بیمار داروهایی زیادی را تجویز کرده باشند، اما بیمار اصلا اطلاعاتی در خصوص داروی گرفته شده ندارد و نمی داند چه خواص درمانی دارد.

شربت ایمیونیس نیز یکی از همان داروهایی است، که بسیاری از افراد هنگام مراجعه به پزشک در کنار دیگر داروهایی که دریافت می کند، نیز آن را در نسخه می بیند، اما متاسفانه در مورد خواص آن هیچ اطلاعاتی ندارد.

ما در این مطلب توضیحاتی در خصوص این دارو خواهیم داد، که شاید افراد با  خواندن این مطالب اطلاعاتی را به دست آورند.

تقویت بدن

ایمیونیس برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است، پزشکان برای کسانی که بدن ضعیفی دارند و باید سیستم ایمنی آن ها افزایش پیدا کند، این شربت را تجویز می کنند.

معمولا و براساس تحقیقات صورت گرفته کسانی که از یک دوره بیماری سخت رنج برده اند، یا یک عمل جراحی سخت را پشت سر گذاشته اند، پزشکان توصیه می کنند؛ که برای بهبود تقویت سیستم ایمنی بدن خود حتما از ایمیونیس در دوران نقاهت استفاده کنند.

علاوه بر موارد ذکر شد، پزشکان به افرادی که درگیر بیماری های قلبی و عروقی، قند خون(دیابت) و... هستند توصیه می کنند، زمانی که می خواهند عمل جراحی انجام دهند، در یک دوره زمانی مشخص قبل و پس از عمل جراحی از این دارو استفاده کنند.

تاکید و توصیه پزشکان به این دلیل است که، هر فردی در زمان بیماری به دلیل ضعف بدنی و داروهایی که استفاده می کند، دیگر میلی به خوردن غذا و مواد خوراکی مغذی ندارد، از همین رو این شربت اشتها آور است و کسانی که از این شربت استفاده می کنند، اشتها آن ها بیشتر می شود و می توانند راحت تر غذا بخورند.

داروخانه آنلاین

شربت ایمیونیس

مواد تشکیل دهنده

این دارو متشکل از مواد بتاکاروتن، ال کارنیتین، سلنیوم، روی و ویتامین های B12, B6, B1 است که هریک از آن ها به تنهایی برای بدن مفید است و کمبود هر کدام از آن ها بدن را دچار اختلالات و ضعف می کند.

با توجه به مطالب ذکر شده در بالا، این دارو برای کسانی که دچار ضعف بدنی هستند و مواد مغذی ضروری بدن خود را از دست داده اند، پزشکان برای این دسته از افراد، این دارو را که یک مکمل قوی است تجویز می کنند.

این شربت برای مصرف و در دسترس قرار گرفتن بیماران در داروخانه های معتبر موجود می باشد و نکته قابل ذکر برای خوانندگان این است، افرادی که می خواهند این دارو و خدمات دارویی و غیر دارویی را تهیه کنند، می توانند با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروهلپ به راحتی و در اسرع وقت بدون مراجعه حضوری به داروخانه آن هارا تهیه کنند.

گفتنی است که این دارو محدودیت سنی ندارد و مصرف آن برای همه سنین از کودکان تا بزرگسالان قابل مصرف است، البته این نکته را نباید فراموش کرد که، نه تنها این دارو بلکه همه داروهایی که بیماران می خواهند مصرف کنند، باید با نظر و مشورت پزشک مصرف شود.

دلیل تاکید مشورت با پزشک این است که، داروها با دوزهای مختلف و خاصی ساخته می شوند و با توجه به نیاز بدن هر فرد بیمار، پزشک معالج میزان دوز دارو، مدت زمان  و میزان استفاده آن را برای بیمار مشخص می کند.

 عوارض شربت ایمیونیس

با توجه به اینکه برخی از افراد بدن حساسی دارند و نسبت به خیلی از مواد خوراکی آلرژی دارند، احتمال بروز آلرژی هنگام مصرف دارو نیز چیز عجیب و دور از انتظاری نیست.

به همین دلیل در اکثر داروهایی که افراد تهیه می کنند، توضیحاتی نوشته شده است، این توضیحات اعم از خواص دارو، عوارض دارو، میزان مصرف و دیگر توصیه های پزشکی است.

پس نتیجه می گیریم که هیچ دارویی از مسئله داشتن عوارض مستثنا نیست و این دارو هم نیز قطعا عوارضی دارد، البته این عوارض تنها در بدن برخی از افراد که دارای حساسیت های خوراکی هستند؛ بروز پیدا می کند.

ما در این مطلب به برخی از شایع ترین این آلرژی و حساسیت ها اشاره می کنیم، تا خوانندگان هنگام استفاده از این دارو هوشیارتر باشند و اگر هر یک از این علائم را داشتند، سریع با پزشک خود مشورت کنند.

معمولا حساسیت های دارویی با بروز اختلال در دستگاه گوارشی شروع می شود، در این شربت نیز شایع ترین علائم آن  اختلال در دستگاه گوارشی فرد است.

حالت تهوع، اسهال و استفراغ، دل درد و معده درد از شایع ترین علائم آن است، که معمولا پزشکان برای افرادی که این دارو را تجویز می کنند، توصیه می کنند حتما همراه با وعده هایی غذایی و با معده پر مصرف شود.   

وبسایت

www.daroohelp.com

اینستاگرام

@daroohelpcom

 

نظرات بینندگان