arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰

انفجار گاز در مجتمع ۵ طبقه منطقه کیان آباد اهواز؛ آتش سوزی بدون تلفات انسانی مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز درباره انفجار یک واحد آپارتمان در منطقه کیان آباد اهواز اظهار داشت: ظهر امروز یکشنبه نشتی گاز باعث انفجار مهیبی در طبقه آخر ساختمان ۵ طبقه در خیابان ۲۸ کیان آباد اهواز شد که با حضور به موقع نیرو‌های امدادی و آتش نشانی خوش بختانه آتش مهار و قبل از تخریب ساختمان تمام سکنه این ساختمان ۱۲ واحده تخلیه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: عملیات امداد و نجات در پی انفجار گاز در یک واحد آپارتمان ۵ طبقه در منطقه کیان آباد اهواز، با تخلیه ۴۳ نفر از ساکنان این ساختمان و اطفاء حریق، بدون تلفات جانی اجرا شد.

ابراهیم قنبری درباره انفجار یک واحد آپارتمان در منطقه کیان آباد اهواز اظهار داشت: ظهر امروز یکشنبه نشتی گاز باعث انفجار مهیبی در طبقه آخر ساختمان 5 طبقه در خیابان 28 کیان آباد اهواز شد که با حضور به موقع نیروهای امدادی و آتش نشانی خوش بختانه آتش مهار و قبل از تخریب ساختمان تمام سکنه این ساختمان 12 واحده تخلیه شدند.

وی افزود: در این حادثه خوشبختانه تلفات جان نداشتیم فقط چند نفر بر اثر ریزش آوار دچار صدمات سطحی شدند که با حضور نیروهای اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در خصوص جزئیات عملیات امداد و نجات این حادثه گفت: در عملیات امداد و نجات ظهر امروز که بر اثر نشت گاز در یک واحد آپارتمان در کیان آباد اهواز صورت گرفته بود، 5 خودرو و 74 نیروی امدادی نسبت به تخلیه 43 نفر از سکنه این ساختمان 12 واحده اقدام و خوشبختانه عملیات بدون تلفات جانی به پایان رسید و در حال حاضر یک تیم کارشناسی در حال پایش محل حادثه هستند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در این نوع حوادث حضور به موقع و بدون مشکل نیروهای امدادی از مهمترین مباحث در خصوص کاهش تلفات و مدیریت بحران است لذا عدم تجمع و حضور جمعیت در محل حادثه باعث تسریع عملیات و کمک به عملیات امداد رسانی می شود لذا از شهروندان عزیز درخواست می‌شود در این نوع حوادث از حضور و تجمع خودداری کنند.

نظرات بینندگان