arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۱ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۰

تاسیس «اتاق ایران» در دانشکده فلسفه دانشگاه زاگرب

سفیرجمهوری اسلامی ایران درکرواسی با رئیس دانشگاه زاگرب دیدار و برای تاسیس «اتاق ایران» در دانشکده فلسفه دانشگاه زاگرب برای معرفی آثار تمدنی، تاریخی، فکری و فرهنگی کشورمان به توافق رسیدند. دو طرف همچنین بر تدوین و بروز رسانی تفاهم نامه دانشگاه زاگرب با چند دانشگاه کشور و نیز برگزاری سمینار «ریشه های مشترک فرهنگی ایران و کرواسی» بترتیب در دانشگاههای تهران و زاگرب توافق کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سفیرجمهوری اسلامی ایران درکرواسی با رئیس دانشگاه زاگرب دیدار و برای تاسیس «اتاق ایران» در دانشکده فلسفه دانشگاه زاگرب برای معرفی آثار تمدنی، تاریخی، فکری و فرهنگی کشورمان به توافق رسیدند.

 پرویز اسماعیلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی ظهر امروز سه شنبه با پروفسور «دامیر بوراس» رئیس دانشگاه زاگرب دیدار و گفت وگو کرد.

در جلسه پرویز اسماعیلی با پروفسور «دامیر بوراس» رئیس دانشگاه زاگرب و پروفسور «میلوش جوداش» معاون وی؛ در مورد فهرستی از همکاریهای علمی، تحقیقاتی، فنی و فرهنگی بین دانشگاههای در کشور توافق شد.

تاسیس «اتاق ایران» در دانشکده فلسفه دانشگاه زاگرب برای معرفی آثار تمدنی، تاریخی، فکری و فرهنگی کشورمان یکی از این توافق ها بود.

دو طرف همچنین بر تدوین و بروز رسانی تفاهم نامه دانشگاه زاگرب با چند دانشگاه کشور و نیز برگزاری سمینار «ریشه های مشترک فرهنگی ایران و کرواسی» بترتیب در دانشگاههای تهران و زاگرب توافق کردند.

نظرات بینندگان