arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰

واکنش ام‌باپه به انتقادها از سبک بازی او در تیم ملی

تیم ملی فوتبال فرانسه در یورو ۲۰۲۰ که قرار است در تابستان برگزار شود در گروه دشواری قرار گرفته و باید با آلمان، پرتغال و مجارستان رقابت کند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: کیلیان ام باپه به انتقادها از سبک بازی‌اش در تیم ملی واکنش نشان داد و آنها را خسته کننده دانست.

به گزارش اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه قهرمان جهان توانست با یک گل بوسنی را از پیش رو بردارد. آنتوان گریزمان تنها گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا فرانسه در گروه خود ۷ امتیازی شود.

کیلیان ام باپه در بازی های این ماه تیم ملی کشورش موفق به گلزنی نشد و در بازی قبل یک پنالتی را نیز از دست داد تا انتقادها از او شروع شود. با این حال ستاره خط حمله خروس ها بعد از دیدار با بوسنی گفت: انتقادها از من خسته کننده شده است، بازیکنانی که در فرانسه هستند و در تیم ملی کشورشان بازی می کنند بیشتر مورد انتقاد قرار می گیرند در حالی که ما هر چه در توان داریم برای موفقیت تیم به کار می گیریم. چون من در پاری سن ژرمن هستم، بیشتر در دید هستم و مورد انتقاد قرار می گیرم و این خسته کننده شده است.

تیم ملی فوتبال فرانسه در یورو ۲۰۲۰ که قرار است در تابستان برگزار شود در گروه دشواری قرار گرفته و باید با آلمان، پرتغال و مجارستان رقابت کند. ام باپه امیدوار است بتواند در کنار گریزمان، مارسیال و ژیرو خط حمله تیم ملی کشورش را در این رقابت ها تشکیل دهد و به میدان برود.

نظرات بینندگان