arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰

افزایش قیمت نفت در بازار جهانی / رویترز: دلیل این رشد قیمت برگزاری نشست اوپک پلاس است

به گزارش بلومبرگ، قیمت نفت برنت در معاملات امروز بازار جهانی انرژی، افزایش یافت و با ۱۹ سنت رشد به ۶۲.۹۳ دلار در هر بشکه رسید. به گزارش پایگاه رسمی سازمان کشور‌های صادر کننده نفت، اوپک، در آخرین معاملات روز گذشته بازار جهانی انرژی، هر بشکه نفت تولیدی این سازمان ۶۳.۰۷ دلار به فروش رسیده است. به گزارش رویترز، دلیل رشد امروز قیمت نفت در بازار جهانی، برگزاری نشست اعضای گروه اوپک پلاس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: قیمت نفت در معاملات امروز بازار جهانی انرژی، روند افزایشی طی کرد.

به گزارش بلومبرگ، قیمت نفت برنت در معاملات امروز بازار جهانی انرژی، افزایش یافت و با 19 سنت رشد به 62.93 دلار در هر بشکه رسید.

قیمت نفت آمریکا هم 21 سنت رشد کرد و به 59.37 دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش پایگاه رسمی سازمان کشورهای صادر کننده نفت، اوپک، در آخرین معاملات روز گذشته بازار جهانی انرژی، هر بشکه نفت تولیدی این سازمان 63.07 دلار به فروش رسیده است.

به گزارش رویترز، دلیل رشد امروز قیمت نفت در بازار جهانی، برگزاری نشست اعضای گروه اوپک پلاس است.

گروه اوپک پلاس متشکل از اعضای اوپک و چند کشور تولید کننده نفت دیگر به سرکردگی روسیه است و قرار است این گروه طی ساعات آتی درباره تداوم روند پایین نگهداشتن عرضه نفت به بازار جهانی که چند سالی است در جریان است، تصمیم گیری کند.

بازار انتظار دارد تا در نشست جاری این گروه شاهد اجماع اعضا بر ادامه اجرای توافق کاهش عرضه نفت به بازار جهانی باشیم.

امید بازار به بهبود اوضاع اقتصادی در اروپا و آمریکا هم مزید بر علت افزایش قیمت نفت در بازار جهانی در معاملات امروز بوده است.

نظرات بینندگان