arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰

«می اسمارت باند۶» شیائومی به روزرسانی شد

شیائومی با به روزرسانی جدید می‌اسمارت باند ۶، ردیابی کیفیت تنفس در خواب را به این محصول افزوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شیائومی با به روزرسانی جدید می‌اسمارت باند ۶، ردیابی کیفیت تنفس در خواب را به این محصول افزوده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شیائومی اوایل هفته جاری می‌اسمارت باند ۶ را با سنسور SpO۲ برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون معرفی کرد. این سنسور همچنین می‌تواند کیفیت تنفس خواب را کنترل کند.

این برنامه اکنون فقط از طریق برنامه Mi Fit با یک به روزرسانی امکان پذیر است. به روزرسانی جدید نسخه برنامه را به ۵.۰.۰ افزایش می‌دهد، تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و اشکالات شناخته شده را برطرف می‌کند.

 

«می اسمارت باند۶»

برنامه Mi Fit برای دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد تا دستگاه‌های پوشیدنی Mi خود را مدیریت و به روز کنند در حالی که به آن‌ها امکان دسترسی به داده‌های جمع آوری شده را نیز می‌دهد.

۶ می‌اسمارت از صفحه نمایش لمسی ۱.۵۶ اینچی  AMOLED با رزولوشن ۴۸۶x۱۵۲ پیکسل و روشنایی ۴۵۰ نیت برخوردار است و دارای یک باتری ۱۲۵ میلی آمپری است که ادعا می‌شود ۱۴ روز استقامت دارد.

این گجت پوشیدنی دارای مقاومت در برابر آب ۵ATM است و در کل از ۳۰ حالت ورزش پشتیبانی می‌کند. همچنین با یک سنسور ضربان قلب ارائه می‌کند و می‌تواند خواب REM شما را نیز ردیابی کند. این محصول در اروپا ۴۵ یورو قیمت دارد و قیمت آن در چین CNY۲۳۰ (۳۵ دلار / ۳۰ یورو) است.

نظرات بینندگان