arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

استاندار: البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

استاندار البرز با بیان اینکه این استان وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع ویروس قرار گرفته گفت که بر این اساس درنگ جایز نیست و مردم بایستی از سرعت انتشار این ویروس آگاهی یابند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در جلسه شورای معاونان استانداری و فرمانداران استان افزود: اگر دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات رعایت نشود، فاجعه ای بزرگ رقم می خورد.
وی اضافه کرد: کرونای جهش یافته مجالی برای تعلل و جبران نمی گذارد و موج چهارم شیوع کرونا به مراتب خطرناک تر از امواج قبلی است.
شهبازی گفت: البرز به لحاظ همجواری با پایتخت، تردد بالای بین استانی، قرار گرفتن در معبر ۱۴ استان کشور، تراکم شدید جمعیت و رشد روز افزون مهاجرت ها، نیازمند همکاری و همراهی ویژه مردم و مسوولان برای مقابله با کرونا است.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان های استان مملو از بیماران کووید19 شده است، افزود: مردم برای حفاظت از جان خود در مقابل مخاطرات کرونای جهش یافته، همراهی بیشتری با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا داشته باشند.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش روی اشاره و خاطر نشان کرد: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.
وی خطاب به فرمانداران و مدیران، اظهار داشت : شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه ای به مسوولیت ها و وظایف خود عمل کنید.
شهبازی ادامه داد: جای خرسندی است که فرمانداران با اشراف کامل در شهرستان ها پای کار هستند و هیات های اجرایی تشکیل شده اند.
وی افزود: رعایت قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است از این رو اگر تخلفی نیز صورت گیرد در چهارچوب قوانین مورد برخورد قرار می گیرد.
استاندار البرز با اشاره به اتحاد و انسجام حاکم در استان، تاکید کرد: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.
وی گفت: تمام کاندیداهای تایید شده، از نظر ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات یکسان هستند و به دور از هر گونه جهت گیری، شرایط برابر قانونی برای فعالیت آنها مهیا می شود.

نظرات بینندگان