arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

انفجار شدید در ساختمانی در جوانمرد قصاب/ مصدومیت شش نفر

ملکی: ساعت ۱۵:۳۵ بعدازظهر امروز یک مورد حادثه انفجار شدید در محله جوانمرد قصاب، خیابان اختری توسط شهروندان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر در پی انفجار شدید در ساختمان مسکونی در محله جوانمرد قصاب خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۵ بعدازظهر امروز یک مورد حادثه انفجار شدید در محله جوانمرد قصاب، خیابان اختری توسط شهروندان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه اولین ایستگاه حدود دو دقیقه بعد به محل حادثه رسید، گفت: محل حادثه ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی بود. 

ملکی افزود: در یکی از واحدها به وسعت ٨٠ متر انفجار شدیدی رخ داده بود که موجب شده بود نیمی از ساختمان تخریب شود، اما حادثه منجر به حریق نشده بود. بر اثر شدت انفجار منازل مجاور نیز دچار خسارت هایی از جمله شکسته شدن شیشه ها، تخریب و.. شده بودند.

ملکی درباره تعداد مصدومان این حادثه گفت: در این ساختمان یک مرد حدودا ۴٠ ساله دچار سوختگی شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد. بر اثر شدت انفجار و تخریب های ایجاد شده پنج نفر نیز در ساختمان های مجاور دچار مصدومیت شده بودند که در مجموع دو خانم و چهار آقا دچار مصدومیت شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان مشغول عملیات جست و جو و آوار برداری شدند، گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته انفجار بر اثر نشت گاز بوده، اما بررسی های بیشتر در حال انجام است.

 

نظرات بینندگان