arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین و خانواده‌های آن‌ها با حضور جهادگران سلامت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین و خانواده‌های آن‌ها با حضور جهادگران سلامت خبر داد.

 فولیان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین و خانواده های آن ها با حضور جهادگران سلامت خبر داد و عنوان کرد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین متشکل از ۵۰ دندانپزشک، به مدت ۱۰ روز در زندان مرکزی قزوین حضور پیدا کرده و اقدام به معاینه، کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم دندان مددجویان کرده‌اند و با تلاش این گروه به‌صورت رایگان به ۵۰۰ نفر از زندانیان و خانواد هایشان خدمات دندانپزشکی ارائه شد.
این مقام قضایی اظهار داشت: اقدام ارزشمند این گروه جهادی در کمک و مساعدت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان زندان که به هر دلیل دچار جرایم و آسیب اجتماعی شده اند، جلوه‌ی ایثار، جهاد و تفکر انقلابی، تحولی و تأسی از بزرگان دین خداباوری و اخلاص است.

وی تصریح کرد: ما برای برون رفت از مشکلات کشور به این گونه حرکت‌های جهشی و جهادی نیاز داریم. اگر می‌خواهیم سرمایه‌های اجتماعی را حفظ کنیم و اگر می‌خواهیم کشور از تمامی جهات توسعه پیدا کند نیازمند روحیه جهادی و انقلابی هستیم.

فولیان ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی توجه به این حرکت‌های جهادی در تمامی عرصه‌ها که به صورت خودجوش در سراسر کشور تشکیل شده اند ضروری است. گروه‌های جهادی امروزی می‌توانند با یک سازماندهی درست با عنوان جهاد سازندگی شکل جدیدی پیدا کنند و بسیاری از کار‌های ناشدنی را در کشور انجام دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین ضمن بیان اینکه این گونه اقدامات جهادی باید مستمر باشد، اظهار کرد: نقش ارزشمند گرو‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد و ارتباط آن‌ها با دستگاه قضایی در دوره تحول در دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد‌های مردمی با قوه قضاییه که بهمن ماه ۱۳۹۸ توسط ریاست قوه قضاییه ابلاغ و تبیین شده است و یکی از اولویت‌ها در حوزه پیشگیری از جرم و اصلاح و بازاجتماعی شدن مجرمان و حقوق عامه استفاده از این ظرفیت مهم گروه‌های جهادی است

 ایلنا

نظرات بینندگان