arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۲۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

باهنر: اگر موسوی رییس جمهور می شد توانایی اداره کشور را نداشت

دبیرکل جامعه اسامی مهندسین با بیان اینکه ‌در مرحله اول در هر نظرسنجی ‌رتبه پنجم، ششم یا حداکثر هفتم را داشتم، گفت: ‌حتماً تخریب‌ یا افشاگری‌ کردند که نفر بیست و پنجم شدم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل جامعه اسامی مهندسین با بیان اینکه ‌در مرحله اول در هر نظرسنجی ‌رتبه پنجم، ششم یا حداکثر هفتم را داشتم، گفت: ‌حتماً تخریب‌ یا افشاگری‌ کردند که نفر بیست و پنجم شدم.

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست خبری که امروز دوشنبه در محل این جامعه برگزار شد، با اشاره به صدور فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب در مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: اقدامات متعدد و متنوعی انجام شده اما هنوز جواب قابل قبولی ارائه نشده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین مسئله نظارت بر عملکرد قضات، قانون خوبی بود که در مجلس هشتم به تصویب رسید، تصریح کرد: موضوع دیگر نظارت بر عملکرد خود نمایندگان به توصیه رهبری بود که با فرایند نسبتاً طولانی به تصویب رسید.

وی با تأکید بر اینکه هر فردی در مجلس یک رأی دارد اما همان فرد یک حوزه نفوذ رأی دارد، یادآور شد: اگر برخی لابی‌های بنده را می‌پذیرند همه از فضل الهی است و هرجا نفوذ رأی داشته باشم، از آن استفاده می‌کنم.

باهنر در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که شما دارای رأی بالایی نیستید، افزود: اتفاقا آرای بالایی دارم؛ در مرحله اول در هر نظرسنجی که در تهران به دستم رسید، بنده رتبه پنجم، ششم یا حداکثر هفتم را داشتم اما حتماً در سه روز مانده به انتخابات اتفاقاتی پیش آمده که نفر 25شدم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: حتماً تخریب‌ها یا افشاگری‌هایی صورت گرفته که من نفر بیست و پنجم شدم.

وی همچنین در خصوص ریاست مجلس نهم گفت: رئیس مجلس نهم را کسانی که به مجلس نهم راه پیدا می‌کنند، انتخاب خواهند کرد، از این رو نظرم را درباره رئیس مجلس در آینده مطرح می‌کنم.

باهنر ادامه داد: بنده هم آقای حدادعادل و هم با آقای لاریجانی بوده‌ام و هر کدام نقاط مثبت و نقاط قابل نفی را داشته‌اند.

وی درباره فعالیت اصلاح‌طلبان نیز یادآور شد: اصولاً اصلاح‌طلبی جرم نیست و همه اصولگرایان باید اصلاح‌طلب باشند. در اسم مشکلی وجود ندارد، اصلاح‌طلبی مصلحانه مسلمانی یک تعریف از اصلاح‌طلبی است اما تغییر ساختارهای حکومت تعریف دیگری از اصلاح‌طلبی است.

باهنر با بیان اینکه در داستان فتنه 88 هزینه‌های زیادی به کشور و هزینه‌های اجتماعی وارد شد، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان باید موضع خود را با فتنه روشن کنند چراکه در این صورت نظام از آنها استقبال خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مجلس هشتم پایگاه‌های نظارتی را قوی‌تر از مجالس قبل کرده است، تصریح کرد: آثار نظارت‌ها را باید مقایسه کرد؛ مجلس هشتم اقدامات بسیاری انجام داد اما کارهایی نیز که باید در آینده صورت بگیرد، کم نیست.

وی در ادامه به ترکیب مجلس نهم اشاره کرد و گفت: ترکیب مجلس هشتم همانند مجلس نهم خواهد بود؛ اصلاح‌طلبانی که در چارچوب قانون کشور هستند و تعدادشان نیز اندک است؛ همچنین اصولگرایان مجلس نهم دو جریان هستند. یک جریان اصولگرایان همراه پایداری یا به تعبیری رادیکال‌ها و اصولگرایان جبهه متحد که جناح معتدل هستند.

باهنر با بیان اینکه یکی از سران جبهه پایداری پس از پرسش و پاسخ رئیس‌جمهور گفت که تمام پاسخ‌های رئیس‌جمهور قانع‌کننده بود، ادامه داد: طبیعی است جبهه پایداری به مواضع رئیس‌جمهور و روزنامه ایران نزدیک است اما جبهه متحد اینگونه نیست.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آقای فدایی این موضوع را مطرح کردند که ریاست حدادعادل را بر مجلس نهم ترجیح می‌دهند و در این مسأله با جبهه پایداری اشتراک دارند آیا این موجب اختلاف در جبهه متحد نمی‌شود، گفت: هر فردی حق دارد موضع خود را در مسائل مختلف از جمله رئیس مجلس اعلام کند اما اگر در این موارد مشورت صورت گیرد خوب است.

وی ادامه داد: طبیعی است آقای فدایی نظر شخصی خود را مطرح کرده‌اند، باید بپذیریم که برخی از کاندیداهای جبهه متحد با برخی دیگر در خصوص انتخاب رئیس مجلس اختلاف نظر دارند اما این مسائل باید در جلسات درون‌گفتمانی مطرح شود و به رسانه‌ها کشیده نشود چراکه خطر اختلاف در درون جبهه متحد را بالا می‌برد.

باهنر به حضور خاتمی و رأی دادنش در دور اول انتخابات مجلس نهم اشاره و تصریح کرد: حضور خاتمی در انتخابات کار خوبی بود.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر کسی در جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیست،‌ نمی‌توان گفت غیرقابل اعتماد است یا خدای ناکرده انحرافی دارد.

وی در خصوص تبلیغات جبهه پایداری در دور اول گفت: آنها مرحله دوم را رقابت نهادهای تبلیغاتی دانستند و باید گفت در حال حاضر در حالت خوف و رجاء قرار دارند. ما نیز هنوز مرددیم که چه کسانی به مجلس راه خواهند یافت.

باهنر در پایان به سخنانی که پیرامون وی در خصوص جریان فتنه گفته می‌شود اشاره کرد و گفت: حتی اگر آقای موسوی برای ریاست‌جمهوری انتخاب می‌شد هیچ اعتقادی به این نداشتم که وی می‌تواند توانایی اداره کشور را داشته باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین در خصوص مناظره‌های دانشگاهی گفت: آقای رسایی عموماً بحث‌های که مربوط به من است را پشت سر من می‌گوید و ترجیح می‌دهد پشت سر من حرف بزند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
49
شما اون وظیفه ایی رو که مردم رو دوشت گذاشتند درست انجام بده نمی خواد در مورد دیگران قضاوت کنی آقای باهنر. یک نگاه هم بعضی اوقات به خودتون بندازید بد نیست انصافا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
50
این دیگه مسخره ترین حرفها بود
بی خیال!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
7
این آقا هم هر وقت کم میاورد یک لگدی به تابوت انتخابات88 میزند و می خواهد برای خودش اعتباری کسب کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
6
اقای باهنر همه رو تخریب کرد بجز خودش

اقای باهنراینو بدون مردم ایران اسلامی عزیزمان اگاهند به کسی رای میدهند که کمتر اینو اونو تخریب کنه

شما تو اکثر مصاحبه هاتون همه رو تخریب میکنید اخه چرااااااااااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
7
فقط میتونم بگم
بـــرو عمــــو جـــان !
شاکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
6
شرط میبندی؟
یک موضوع دیگه ،کشته مرده ی تواضع و فروتنی و محبوبیت خیلی خیلی بالای شما هم هستیم.منم میگم خرابت کردن .ببخشید یعنی تخریبت کردن .اصلا دوم سوم چیه ؟نفر اول شمایید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
8
سایت انتخاب روی سخن من با تو است . هر آنچه به موسوی و کروبی و خاتمی بد میگویند با آب و تاب فراوان نشر میدهی ، چرا هر آنچه بینندگانت در دفاع از آقایان میگویند نشر نمی دهی . این عدالتی است که همگان را به آن راهنمایی میکنید ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
9
منظور از اداره كردن چيست؟
اداره كردن كشور جنگ زنده با كمترين درآمد نفتي و بدون ايجاد شبكه هاي رانت خواري و فساد يا
اداره كردن كشور با بيشترين درامد نفتي و ايجاد گشترده ترين شبكه فساد در كشور و سعي فراوان در جنگي نشان دادن وضعيت.
در ضمن جناب باهنر شما فقط به خدا و معاد اعتقاد داشته باشي كافي است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
11
‫شکر خدا که این بلیه عظمی از سر ملت کم شد، و مملکت از این خطر عظیم به سلامت جست، وگرنه تا به حال خدا داند چه افتضاحات بزرگی در عرصه داخلی و بین الملل ظهور کرده، گرانی بیداد نموده، اختلاسهای بزرگ تا حد وزیر رخ داده، مملکت تا به حد جنگ تهدید شده، شئون ریاست جمهوری به مضحکه و قوه مقننه به مسخره کشیده شده بود... الحمد لله که چنین نشد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
8
آقای باهنر ! به وضعیت موجود میگوئید اداره کشور ؟
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
8
الحمدلله كه آقاى احمدى نژاد در اداره كشور بسيار توانا هستند
نظرات بینندگان