arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰

نادر دست‌نشان به کما رفت / برادر دست‌نشان کما را رد کرد: او به خواب مصنوعی برده شده

درزی: شب گذشته (چهارشنبه، هجدهم فروردین ماه سال جاری) اعلام کردند که حال وی وخیم است و کمی  از ناحیه کلیه آسیب دیدند. بعد از این اتفاق با استقرار دستگاه دیالیز بدنی آسیب کلیه‌هایش بهتر شد؛ اما از نظر قلبی هنوز مشکل دارد و در کما قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نادر دست‌نشان به کما رفت

فارس: سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائمشهر بستری شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد «نادر دست‌نشان» حال خوشی ندارد و وضعیت وی، بسیار نگران کننده اعلام شده است.

در همین راستا فرید درزی مدیرعامل تیم فوتبال رایکا بابل  در خصوص آخرین وضعیت دست نشان اظهار داشت: شب گذشته (چهارشنبه، هجدهم فروردین ماه سال جاری) اعلام کردند که حال وی وخیم است و کمی  از ناحیه کلیه آسیب دیدند. بعد از این اتفاق با استقرار دستگاه دیالیز بدنی آسیب کلیه‌هایش بهتر شد؛ اما از نظر قلبی هنوز مشکل دارد و در کما قرار دارد. تا نیم ساعت پیش که از بیمارستان پیگیر حال دست‌نشان بودیم، نسبت به دیشب بهتر بود.

وی در خصوص ارتباط با پزشکان افزود: به خاطر اینکه بیمارستان مخصوص مراقبت از افراد کرونایی است حتی امکان دیدار مستقیم با پزشک را پیدا نکردیم و ارتباط با مسئولان بیمارستان خیلی سخت است.

 

نظرات بینندگان