arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
پس از دیدار با عراقچی؛

گروسی: در حمایت از برجام، راستی‌آزمایی و نظارت بر فعالیت‌های هسته ای ایران ادامه خواهد یافت

گروسی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «گفت‌وگویی مفصل با عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران، درباره رایزنی‌های فعلی و اقدامات دوجانبه‌ای که در جریان هستند، انجام شد. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حمایت از برجام و دیگر مسائل، به راستی‌آزمایی و نظارت در سطح فنی و تخصصی در ایران ادامه خواهد داد».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پس از دیدار با «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت اقدامات راستی‌آزمایی و نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران ادامه خواهد یافت.

گروسی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «گفت‌وگویی مفصل با عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران، درباره رایزنی‌های فعلی و اقدامات دوجانبه‌ای که در جریان هستند، انجام شد».

مدیرکل آژانس در ادامه نوشت: «آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حمایت از برجام و دیگر مسائل، به راستی‌آزمایی و نظارت در سطح فنی و تخصصی در ایران ادامه خواهد داد».

امروز (پنجشنبه) عراقچی که به منظور شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) در شهر وین حضور دارد، با گروسی دیدار کرد.

نظرات بینندگان