arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰

تصادفات رانندگی در محور روانسر به پاوه کاهش یافت

فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر - پاوه گفت: با اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و ایمن سازی این مسیر، تصادفات رانندگی در این محور کاهش چشمگیری داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر - پاوه گفت: با اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و ایمن سازی این مسیر، تصادفات رانندگی در این محور کاهش چشمگیری داشته است.

سرهنگ قاسم رضایی مقدم   افزود: این مسیر از محورهای حادثه خیز استان کرمانشاه است و در گذشته آمار تصادفات منحر به فوت آن بالاتر از میانگین بود.

وی تاکید کرد: ایجاد رمپ ورود و خروج در روستای بدرآباد، تعریض و اصلاح رمپ خروجی سه راهی بیاشوش به سمت روانسر، نصب برج روشنایی و علایم آشکار سازی در تقاطع های بدرآباد و برهان الدین، راه اندازی دوربین کنترل سرعت محدوده روستای بدرآباد و جداسازی لاین های عبوری در محدوده های سبقت ممنوع این مسیر، از جمله اقدامات راهداری دراین محور است.

فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر - پاوه ادامه داد: مجموعه این اقدامات بازدارنده موجب شده تا در ۶ ماه گذشته و علیرغم افزایش ۱۳۷ درصدی حجم ترددها در نوروز ۱۴۰۰, تنها شاهد فوت یک نفر در این مسیر باشیم.

سرهنگ رضایی مقدم اظهار داشت: روانسر به دلیل داشتن موقعیت خاص جغرافیایی در منطقه اورامانات، روزانه شاهپ حجم بالای تردد در مسیرهای این شهرستان هستیم.

وی گفت: ایمن سازی محدوده سراب جابری، ایمن سازی پیچ تند قوری قلعه و لق گیری سنگ های ریزشی ترانشه این مسیر، آشکار سازی پیچ تند مسکین آباد، ایجاد رمپ ورود و خروج در محدوه شهرک بنیاد مهاجرین، اصلاح هندسی قوس تند حدفاصل دانشگاه پیام نور و شهرک بنیاد از جمله اقداماتی است که در محورهای مواصلاتی شهرستان روانسر با هدف کاهش تصادفات انجام شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.


ایرنا

نظرات بینندگان