arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۱ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰

از کجا گیفت کارت معتبر خریداری کنیم ؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از کجا گیفت کارت معتبر خریداری کنیم ؟

در حال حاضر سبک زندگی ما نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده است؛ یکی از این تغییرات، تمایل به خرید اینترنتی و دانلود بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و آلبوم‌های موسیقی است.

درواقع شما می‌توانید خیلی راحت خریدهای خودتان را به‌صورت آنلاین از سایت‌های معتبری مانند آمازون انجام دهید و برای خرید بازی‌های کنسول پلی استیشن و ایکس باکس از روش‌های اینترنتی رایج استفاده کنید. علاوه‌براین، به‌منظور استفاده از سرویس‌های استریم آنلاین موسیقی مانند اسپاتیفای و اپل موزیک هم می‌توانید حساب کاربری خودتان را به‌صورت آنلاین شارژ کنید یا اپلیکیشن‌های موردنیاز را از گوگل پلی و اپل استور بی‌دردسر خریداری کنید.

البته یک نکته بسیار مهم این وسط وجود دارد! خرید از این سایت‌ها و برنامه‌ها باید از طریق درگاه‌های بین‌المللی و به‌صورت دلاری انجام شود که خب این امکان برای بسیاری از ما ایرانی‌ها فراهم نیست.

حالا به نظر شما چه باید کرد؟ چگونه باید از این همه سرویس جذاب و کاربردی استفاده کرد؟

نگران نباشید! برای حل مشکل پرداخت‌های بین‌المللی می‌توانید از انواع گیفت کارت استفاده کنید. این گیفت کارت ‌ها برای هر سرویس به‌صورت مجزا و در مبالغ مختلفی طراحی شده‌اند. حالا ممکن است برایتان سوال شود که برای خرید گیفت کارت باید به کجا مراجعه کنیم؟ از چه سایتی می‌توانیم گیفت کارت مطمئن بخریم؟ در ادامه شما را با ویژگی‌های یک سایت معتبر برای خرید Gift Card آشنا می‌کنیم.

ویژگی‌های بهترین سایت برای خرید گیفت کارت

در حال حاضر، سایت‌های مختلفی برای خرید انواع گیفت کارت وجود دارند؛ اما به نظر شما به همۀ آن‌ها می‌توان اعتماد کرد؟ آیا همۀ این سایت‌ها از نظر قیمت، اعتبار و تنوع محصولات در یک جایگاه قرار دارند؟ قطعاً خیر! پس چگونه باید بهترین سایت را برای خرید گیفت کارت پیدا کنیم؟

ما در ادامه به چند ویژگی مهم برای خرید گیفت کارت اشاره می‌کنیم؛ این ویژگی‌ها عبارتند از:

1- دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد

برای تمام خریدهای خودتان در بستر اینترنت، باید به نماد اعتماد الکترونیکی توجه کنید. این نماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به سایت‌های معتبر داده می‌شود و در صفحۀ اول سایت قابل مشاهده است. برای خرید انواع گیفت کارت مانند گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت نتفلیکس و گیفت کارت ps4 باید به سراغ سایت‌هایی بروید که نماد اعتماد داشته باشند؛ در این صورت، خرید شما مطمئن و قابل پیگیری خواهد بود.

از کجا گیفت کارت معتبر خریداری کنیم ؟

2- سابقۀ زیادی در ارائه انواع گیفت کارت داشته باشد

متاسفانه با بیشتر شدن علاقۀ مردم به خرید گیفت کارت، شاهد به وجود آمدن سایت‌های زیادی در این زمینه هستیم که اقدام به خرید و فروش Gift Card نامعتبر می‌کنند. اما تجربه نشان داده است که خرید کردن از سایت‌هایی که سابقۀ چندین ساله در این زمینه دارند، بسیار مطمئن‌تر است.

این مراکز با ارائه انواع گیفت کارت مانند گیفت کارت پلی استیشن موفق به جذب مشتریان شده و خدمات جذابی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. بنابراین بهتر است که برای خرید، از سایت‌های قدیمی و باسابقه استفاده کنید.

3- تنوع محصولات آن بالا باشد

همان‌طور که گفتیم، گیفت کارت ‌های مختلفی برای سایت‌های محبوبی مثل آمازون طراحی شده است که فقط برای همان سایت‌ها کاربرد دارد. به‌طور مثال از گیفت کارت اپل موزیک فقط برای سرویس اپل موزیک می‌توان استفاده کرد. بنابراین در یک سایت معتبر خرید آنی گیفت کارت باید تمام مدل‌های گیفت کارت وجود داشته باشد تا مشتریان بتوانند سرویس خود را به‌درستی انتخاب کنند.

البته لازم به ذکر است که محدودۀ جغرافیایی گیفت کارت و همچنین مبالغ آن نیز متفاوت است و هنگام خرید باید به این موارد هم توجه داشته باشید.

از کجا گیفت کارت معتبر خریداری کنیم ؟

4- دارای پشتیبانی 24ساعته باشد

خرید اینترنتی و یا خرید بازی‌ها و آلبوم‌های موسیقی، زمان نمی‌شناسد! یعنی در هر ساعت از شبانه‌روز شاید بخواهید حساب کاربری خودتان را شارژ کنید و از سرویس‌های غیررایگان استفاده کنید. به همین دلیل، یک سایت معتبر خرید Gift Card باید خدمات خود را به‌صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته ارائه کند و بتواند مشتریان خودش را راضی نگه دارد.

علاوه‌برآن، در هر ساعت از شبانه‌روز ممکن است برای خرید گیفت کارت دچار مشکل شوید و یا سوال و ابهامی در این زمینه داشته باشید. بنابراین برای پاسخ به این سوالات و حل مشکلات احتمالی باید پشتیبانی تمام وقت وجود داشته باشد.

5- گیفت‌ کارت‌های اورجینال را با اسکن معتبر ارائه کند

تحویل گیفت کارت معمولاً به‌صورت ارائه‌ کد انجام می‌شود و مشخصات آن به‌شکل مجازی است. سایت‌های مطمئن، یک اسکن از گیفت کارت خریداری شده به شما تحویل می‌دهند که نشان‌‌دهندۀ صحت گیفت کارت و قانونی بودن آن است.

از کجا گیفت کارت معتبر خریداری کنیم ؟

6- فرایند احراز هویت و پرداخت آن مطمئن و سریع باشد

قبل از خرید گیفت کارت باید فرایند احراز هویت برای ثبت مشخصات خریدار، انجام شود. پس از آن نیز فرایند پرداخت وجه به‌صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و مشخصات گیفت کارت برای شما ارسال خواهد شد.

در سایت‌های معتبر، تمام این مراحل ساده و سریع انجام می‌گیرد تا مشتریان تجربۀ بهتری را از خرید داشته باشند.

7- بهترین قیمت‌ها را داشته باشد

مبالغ گیفت کارت ‌ها به‌صورت دلاری است و قیمت آن با توجه به نوسانات نرخ ارز تعیین می‌شود. بنابراین اگر قیمت‌های متفاوتی را برای یک گیفت کارت در سایت‌های مختلف مشاهده کردید، نباید تعجب کنید!

با این حال، مراکزی نیز وجود دارند که گیفت کارت‌ های مختلف را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌کنند. همچنین برخی از آن‌ها با در نظر گرفتن کدهای تخفیف تلاش می‌کنند تا هزینۀ نهایی مشتری کاهش پیدا کند.

در این بخش می‌خواهیم یکی از معتبرترین سایت‌های خرید گیفت کارت را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن خریدهای خودتان را با خیال راحت انجام دهید.

موبوگیفت؛ راهی مطمئن برای خرید گیفت کارت

موبوگیفت با داشتن سابقه‌ای چندین ساله در فروش گیفت کارت، گامی مهم در توسعۀ پرداخت‌های بین‌المللی برداشته است. طراحی رابط کاربری موبوگیفت آنقدر جذاب و ساده است که هرکسی می‌تواند در کمتر از چند ثانیه گیفت کارت موردنظر خودش را پیدا کند و سفارشش را ثبت کند.

داشتن نماد اعتماد دو ستاره، پشتیبانی 24ساعته و احترام به حقوق مشتریان از جمله مزایای خرید از موبوگیفت است. شما نیز می‌توانید برای خرید گیفت کارت ارزان وارد سایت موبوگیفت شوید و پس از بررسی‌ محصولات مختلف، خرید خود را به آسانی انجام دهید.

 

نظرات بینندگان