arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

جلال میرزایی، نماینده سابق مجلس: خرابکاری در سایت نطنز برای تاثیرگذاری بر مذاکرات وین است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، گفت: خرابکاری رژیم صهیونیستی در تاسیسات نطنز نه برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا بلکه برای اعمال فشار به مسوولان ایرانی برای تجدیدنظر در محاسبات خود است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، گفت: خرابکاری رژیم صهیونیستی در تاسیسات نطنز نه برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا بلکه برای اعمال فشار به مسوولان ایرانی برای تجدیدنظر در محاسبات خود است.

جلال میرزایی گفت: اقدام خرابکارانه در نطنز، شبیه اقدامی نظیر شهادت دکتر فخری‌زاده است و رژیم صهیونیستی این اقدام را برای کارشکنی در روند مذاکرات و توافق انجام می‌دهد.

نماینده مجلس دهم افزود: خوشبختانه مسوولان ما زمان شهادت فخری زاده متوجه این مساله شدند و کاری که الان رژیم صهیونیستی در این مرحله انجام داده و رسانه‌ها صراحتا در این مورد صحبت کرده اند، برای تحت تاثیر قرار دادن مسوولان ایران برای تجدیدنظر در روند فعلی مذاکرات است.

وی یادآورشد: در واقع این اقدام نه برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا بلکه برای اعمال فشار به مسوولان ایران است که در محاسبات خود تجدیدنظر کنند.

میرزایی تاکید کرد: در شرایطی که رییس جمهوری، محمد جواد ظریف و عباس عراقچی در چند روز اخیر صراحتا اعلام کردند ما در پی مذاکره و توافق یک مرحله‌ای هستیم، در داخل کشور جریان‌هایی بر سر مذاکرات جاری سنگ اندازی می‌کنند و اقدامات آنها بوی کارشکنی می‌دهد.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی‌سازی نطنز خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است.

نظرات بینندگان