arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

دستور رئیس قوه‌قضاییه برای رسیدگی سریع پرونده شهادت محیط‌بانان زنجانی

رئیس قوه قضاییه ضمن ابراز تاثر از شهادت محیط بانان زنجانی، دستور داد تا رسیدگی سریع و دقیق و کیفر عبرت‌آموز مجرمان به سرعت انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی این موضوع را  در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مطرح کرد.

۱۷ فروردین ماه بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیط بانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان بودند، دو نفر از محیط بانان ایثارگر به نام ‌های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیسی در بخش دیگری از بیانات خود با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت و تلفات بیشتر شده، باشند، گفت: چرا علی رغم نظر صریح وزارت بهداشت و مراکز علمی و دانشگاهی نسبت به مقابله با کرونا تصمیمات به موقع گرفته و انجام نمی‌شود؟ جان انسان‌ها و کسب و کار مردم بسیار مهم است؛ باید زمان‌شناسی وجود داشته باشد.

رئیس قوه  قضاییه با اشاره به توافقات حاصله با دستگاه قضایی عراق در جریان سفر به این کشور اظهار داشت: از دستگاه قضایی عراق بابت پیگیری توافقات سفر سال گذشته تشکر می‌کنیم؛ در نتیجه پیگیری این توافقات، تعدادی از زندانیان ایرانی به کشور منتقل شدند و تعدادی دیگر نیز در آینده باز خواهند گشت.

ادامه دارد...

نظرات بینندگان