arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی که درباره حوله خشک کن باید بدانید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نکاتی که درباره حوله خشک کن باید بدانید

شاید برای شما هم سوال باشد که حوله خشک کن چیست ؟ حوله خشک کن ها  در واقع به زبان ساده همان رادیاتورها هستند ولی با ظاهری زیباتر و مصرف کمتر که در حمام به کار می روند. این حوله خشک کن ها برای همه فضاها با هر ابعادی مناسب هستند به دلیل اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.  با ما  در فروشگاه اینترنتی لوتوس همراه باشید تا شما را با حوله خشک کن ها   بیشتر آشنا کنیم.

حوله خشک کن

همان طور که در بالا اشاره کردیم حوله خشک  ها همان رادیاتورهای زیبا با طرح های متنوع امروزی هستند. این رادیاتورها  بر اساس جنس یه دسته های مختلفی مانند حوله خشک کن فولادی، برقی، استیل، آلومینیوم تقسیم می شود.  که شما هر کدام را بر اساس نیاز خود می توانید انتخاب کنید.

مزایای حوله خشک کن

حوله خشک کن ها کاربردهای بسیار متفاوتی دارند که از جمله آنها می توان به گرم کردن و از بین بردن رطوبت اشاره کرد که دیگر رطوبت و بخار حمام باعث آزار شما نمی شود و همچنین به دلیل اینکه این حوله خشک کن ها به صورت دائم روشن هستند دیگراثری از  قارچ های سیاهی که در اثر این رطوبت در حمام ایجاد می شود و سلامت شما را به خطر می اندازد نخواهدیود. و در آخر کاربرد دیگر آن  برای خانه های کوچک که جای بسیار کمی دارند و مجبور هستند که بند رخت بگذارند  هم کمک بسیار بزرگی است و می توانند لباس های خود را بر روی این حوله خشک کن ها بیندازند و خشک کنند.

نکات ضروری درباره حوله خشک کن ها

برای  حوله خشک کن ها نکاتی مانند دانستن ارتفاع درست، تعداد لول ها و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که بهتر است با برخی از مهمترین های آنها آشنا شوید

ارتفاع حوله خشک کن از کف

به خاطر داشته باشید که اندازه حوله خشک کن در ارتفاع آن تاثیر مستقیم دارد. ولی به طور معمول و در بهترین حالت 90 تا 120 سانتی متر است. باید حوله خشک کن را در جای مناسب قرار داد تا بتواند کاربری موثری داشته باشد.

تاثیر جنس بدنه در گرمایش حوله خشک کن

نکاتی که درباره حوله خشک کن باید بدانید

جنس بدنه  از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به دلیل اینکه بازده حرارتی آنها رابطه مستقیم با متریال آن دارد. به طور مثال حوله خشک کن آلومینیومی  بازدهی حرارت بالایی را نسبت به سایر مدل ها دارد. برای خرید حوله خشک کن آلومینیومی می توانید به فروشگاه لوتوس مراجعه کنید.

تعداد لول های بیشتر

منظور از لول ها در واقع همان پره هایی است که در وسط حوله خشک کن قرار دارد. این امر واضح است که هر چه تعداد پره ها بیشتر باشد گرمای بیشتری را انتقال می دهد.

سبک های حوله خشک کن

حوله خشک کن ها دارای دو سبک مدرن و ساده هستند. آلومینیومی و فولادی جزو حوله خشک کن های ساده هستند که معمولا در رنگ های سفید هم موجود هستند و همان حوله خشک کن های ساده ای هستند که شما به وفور در بازار مشاهده می کنید. حوله خشک کن های مدرن همان مدل های فانتزی هستند که دارای شکل های گوناگونی هستند.

فروشگاهی با تنوع بسیار بالا

 برای مشاهده  قیمت روز حوله خشک کن ها می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی لوتوس مراجعه کنید. شما می توانید بهترین حوله خشک کن ها را با تخفیف ویژه از این سایت تهیه کنید. در فروشگاه لوتوس همه کالا ها با گارانتی و دارای تضمین  کیفیت است.

 

نظرات بینندگان