arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

بازداشت یک دانشجو بخاطر صفحه‌اش در فیسبوک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاونت اجتماعی و الکترونیک پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) از دستگیری گرداننده صفحه ای که مطالب توهین آمیز علیه مسئولان نظام منتشر می‌کرد، خبر داد.

به گزارش فارس، سرگرد سیروس دالوند رئیس پلیس فتا کیش اظهار داشت: ماموران این پلیس حین رصد شبکه‌های مجازی یک صفحه اهانت‌آمیز علیه برخی از مسئولان نظام را پیدا کردند که این اقدام برابر قوانین جرم تلقی شده و کارشناسان و متخصصان با جدیت تمام نسبت به بررسی و شناسایی عامل ایجاد کننده این صفحه که در فیس بوک ساخته شده بود اقدام کردند و پس از ساعت‌ها کار تیمی و تخصصی فردی که این صفحه را ایجاد کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده از دانشجویان یکی از دانشگاه‌های معروف دولتی است که در ابتداء منکر این جرم شد، ولی با توجه به اسناد و مدارکی که از وی بدست آمده بود به جرم خود اعتراف کرد.

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا نیز اعلام داشت: با توانایی کارشناسان و متخصصان این پلیس و اشراف کامل آنها در محیط‌هایی نظیر شبکه‌های اجتماعی، پلیس فتا با کسانی که در این فضا اقدام به اهانت به مسئولان سعی در انحراف افکار عمومی می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
109
9
پلیس فتا با کسانی که در این فضا اقدام به اهانت به مسئولان سعی در انحراف افکار عمومی می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
لادن
|
UNITED STATES
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
2
161
کاش با مسئولانی که با اعمال و سخنان خود به مردم توهین میکنند برخورد قاطع و قانونی می شد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
19
فتا جان برو به داد سایت های کلیدی باش مثل وزارت خونه ها که هر روز خبر هک شدنشون به گوش میرسه.
نظرات بینندگان