arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۱ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

آرامش در اردوی سرخ‌ها؛ جواب دومین تست پرسپولیسی‌ها هم منفی شد

نتیجه دومین تست PCR بازیکنان و اعضای کاروان پرسپولیس که در هندوستان به سر می‌برند نیز منفی اعلام شد. این تست صبح روز گذشته(دوشنبه) انجام شده بود و با دریافت جواب منفی بازیکنان و کادر فنی، آرامش در اردوی سرخ پوشان حاکم شد. شاگردان یحیی گل محمدی در نخستین دیدار خود فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۹ به وقت تهران به مصاف الوحده امارات می روند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نتیجه دومین تست PCR بازیکنان و اعضای کاروان پرسپولیس که در هندوستان به سر می‌برند نیز منفی اعلام شد.

 این تست صبح روز گذشته(دوشنبه) انجام شده بود و با دریافت جواب منفی بازیکنان و کادر فنی، آرامش در اردوی سرخ پوشان حاکم شد. شاگردان یحیی گل محمدی در نخستین دیدار خود فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۹ به وقت تهران به مصاف الوحده امارات می روند.

پرسپولیس ایران با لباس‌های یکدست قرمز و گلر با لباس سبز و تیم الوحده امارات با لباس‌های یکدست سرمه‌ای و دروازه‌بان با لباس آبی روشن به میدان خواهند رفت.

پرسپولیس در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ که به میزبانی هند برگزار می شود با تیم‌های گوا، الریان قطر و الوحده امارات همگروه است.

آخرین تمرین پرسپولیس امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی در یکی از زمین‌های سازمان ورزش گوا در منطقه آتوردا انجام شد. تمرین امروز پرسپولیس، بعد از گرم کردن به استارت‌های سرعتی و آقا وسط اختصاص داشت. مرور برنامه‌های تاکتیکی از دیگر برنامه‌های تیم بود.



نظرات بینندگان