arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

معرفی انواع پارتیشن اداری شیشه ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی انواع پارتیشن اداری شیشه ای

اگر دفتر کار کوچکی دارید که می‌خواهید با ایجاد یک فضای باز آن را وسیع‌تر نشان دهید و از کمترین جای ممکن بیشتری استفاده را ببرید باید به سراغ پارتیشن‌های شیشه ای بروید. این نوع پارتیشن‌ها علاوه بر ایجاد فضاهای کاری مجزا در دفتر شما آن را به فضایی وسیع‌تر از چیزی که هست تبدیل می‌کنند. شیشه‌های مورد استفاده در ساخت انواع پارتیشن شیشه ای از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند به راحتی بدون ایجاد فضایی بسته و تاریک دفتر کارتان را بهینه‌سازی کنند. این نوع پارتیشن بندی با ایجاد ظاهری حرفه‌ای و مدرن راه‌حلی ایده آل برای طراحی فضای داخلی دفاتر اداری هستند.

دفتری کارآمد و مدرن با نصب پارتیشن‌های شیشه ای

اخیراً تعداد افرادی که پارتیشن شیشه ای را برای فضاسازی در دفتر کارشان انتخاب می‌کنند بیشتر شده است. این نوع پارتیشن اداری در عین حال که ارزان و مقرون‌به‌صرفه است در کوتاه‌ترین زمان ممکن محیط کار شما را به فضایی کارآمد و پویا برای فعالیت تیمتان تبدیل می‌کند که از حداکثر نور طبیعی هم برخوردار است.

دیوارهای جداکننده شیشه ای انواع مختلفی دارند که می‌توانید آن‌ها را متناسب با بودجه و زمان خود برای اجرا در دفتر کارتان انتخاب کنید. البته که انتخاب یک تیم حرفه‌ای قدم اول برای اجرا پارتیشن اداری است و انتخاب نوع پارتیشن در مراحل بعدی مطرح می‌شود. تیم شیشکس یک گروه متخصص در طراحی و تولید انواع پارتیشن‌های شیشه ایست که می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند. در ادامه این مطلب قرار است ضمن معرفی این تیم حرفه‌ای انواع پارتیشن‌های شیشه ای شیشکس و کارایی هرکدام را باهم بررسی کنیم.

پارتیشن‌های شیشه ای را می‌توان از نظر نوع اجرا به دو دسته فریم لس و فریم دار تقسیم کرد. هرکدام از این دو دسته می‌توانند با انواع مختلفی از شیشه‌های شفاف، مات، شیشه‌های طرحدار و رنگی و شیشه‌های هوشمند در دو نوع تک جداره و دو جداره طراحی و تولید شوند.

پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس

معرفی انواع پارتیشن اداری شیشه ای

همان‌طور که از نام پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس برمی‌آید این نوع پارتیشن‌بندی با به کارگیری پروفیل‌های محدودی در ساختار خود فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. در نتیجه برای اجرا در فضاهای کوچک بسیار مناسب است. علاوه بر این به دنبال استفاده از پارتیشن‌ فریم لس شیشکس، با کاهش تعداد پروفیل‌ها، دید بیشتر با وضوح و شفافیت بالاتر حاصل می‌شود.

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره فریم لس شیشکس در دو مدل اسلیم و گرند قابل اجراست. هر دو مدل از این پارتیشن شیشه‌ای انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک و خلوت است، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و همچنین اجرای آن سریع‌تر از دیگر انواع پارتیشن اداری است. پس اگر عجله دارید پارتیشن شیشه‌ای فریم لس تک جداره می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

پارتیشن دوجداره

معرفی انواع پارتیشن اداری شیشه ای

 پارتیشن دوجداره فریم لس قابلیت اجرا در یک مدل اسلیم را دارد. این نوع پارتیشن‌بندی با شفافیت، ظرافت و عملکرد صوتی بالا انتخاب مناسبی برای اجرا در فضاهای کوچک است. عایق‌بندی صوتی در پارتیشن‌ شیشه ‌ای دو جداره فریم لس قوی‌تر از پارتیشن‌های تک جداره عمل می‌کند و همین موضوع آن را برای به کارگیری در فضاهای کوچک اما شلوغ مناسب کرده است.

پارتیشن فریم دار شیشکس

اگر فضای کاری شما محدود نیست این شانس را دارید تا برای اجرای پارتیشن‌بندی انتخابتان را از میان طرح‌های بیشتری انجام دهید. پارتیشن‌های فریم دار شیشکس با ظاهری جذاب و متفاوت برای زیباسازی محیط کار شما در دو مدل پلاس و دوپیا قابل سفارش هستند.

پارتیشن تک جداره فریم دار

معرفی انواع پارتیشن اداری شیشه ای

انواع پارتیشن تک جداره فریم دار عایق خوبی برای کنترل سروصدا در فضاهای شلوغ کاری است. در این مدل از پارتیشن‌بندی شیشه با یک فریم آلومینیومی پوشیده می‌شود که در زیباتر شدن پارتیشن و جلوه دادن به فضای کار شما تأثیر به سزایی دارد. مدل پلاس از مجموعه پارتیشن‌های تک جداره شیشکس با طراحی فریم دار گزینه بسیار مناسبی برای اجرا در فضای کاری شماست.

پارتیشن دو جداره فریم دار

اگر به حفظ حریم خصوصی در محیط کارتان اهمیت می‌دهید سیستم پارتیشن‌بندی دوجداره با فریم آلومینیومی دوپیا این اجازه را به شما می‌دهد تا علاوه بر حفظ حریم خصوصی، فضای‌های کاری خود را با سطوح مختلفی از شفافیت همراه کنید. این نوع پارتیشن‌بندی علاوه بر جذب نور و روشنایی تمام فضاهای کاری عایق بسیار خوبی در برابر سروصداهای اضافی است.

پارتیشن با شیشه‌های رنگی و طرحدار

پارتیشن‌های رنگی و طرحدار یکی مدل دیگر از انواع پارتیشن‌های شیشه ای هستند که با چاپ طرح‌های منتخب شما بر روی شیشه‌ها در ایجاد ظاهری بهتر نقش دارند. علاوه بر این پارتیشن‌های طرحدار این قابلیت را دارند تا با نوع فعالیت و حوزه کاری شما هماهنگ شده و به نوعی معرف برند شما در دفتر کارتان باشند.

پارتیشن‌های هوشمند شیشکس با شیشه‌های مات شونده

از آنجایی که بعضی معتقدند استفاده از پارتیشن‌های شیشه ای نقص حقوق کارکنان در داشتن حریم خصوصی را به دنبال دارد انواع شیشه‌های مات با قدرت عبور نور طبیعی به داخل اتاق برای ایجاد فضای خصوصی ایجاد شدند. حالا ممکن است به دلایلی تمایل نداشته باشید از شیشه‌های مات برای تمام طول روز استفاده کنید. از همین رو شیشه‌های هوشمند مات شونده می‌توانند انتخاب ویژه‌ای برای دفتر شما باشند.

همین حالا برای سفارش پارتیشن شیشه ای تصمیم بگیرید

شیشکس یک تیم حرفه‌ای و متخصص برای فضاسازی مکان‌های اداری است که با پیشنهاد مناسب‌ترین طرح‌ها و با به کار گرفتن بهترین متریال فضای کار شما را متناسب با خواسته‌هایتان طراحی می‌کند. با انتخاب این تیم می‌توانید طیف وسیعی از انواع پارتیشن شیشه ای را به دایره انتخابتان اضافه کنید. شیشکس دست شما را برای سفارش طرح منتخبتان باز گذاشته است. کافیست وارد سایت https://www.shishex.com/ شده، به صورت آنلاین استعلام قیمت پارتیشن اداری  بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.

نظرات بینندگان