arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۸۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

مطهری: خاتمی با انداختن رای به صندوق انتخابات با افراطی‌های آن طرف مرزبندی کرد

علی مطهری نماینده مردم تهران با اشاره به مرزبندی اصولگرایان با اصلاح طلبان گفت : هیچ مانعی برای همکاری اصولگرایان معتدل با اصلاح‌طلبان معتدل نمی‌بینم و هیچ مرز و دیواری میان اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان معتدل قائل نیستم .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی مطهری نماینده مردم تهران با اشاره به مرزبندی اصولگرایان با اصلاح طلبان گفت : هیچ مانعی برای همکاری اصولگرایان معتدل با اصلاح‌طلبان معتدل نمی‌بینم و هیچ مرز و دیواری میان اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان معتدل قائل نیستم .

خلاصه گفتگوی فارس با مطهری را می توانید در زیر مشاهده کنید .

* مجلس نهم قطعا باید به مسائل اقتصادی مانند مسئله گرانی وتورم، بیکاری و اشتغال و شعار امسال یعنی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توجه ویژه‌ای داشته باشد و یکی از راه‌های رسیدن به این مقصود تلاش برای قرار دادن دولت در ریل قانون است.

* در حوزه امور فرهنگی نیز فکر می‌کنم لازم است در مجلس نهم یک اقدامات جدی صورت بگیرد چراکه به عقیده من با این تساهل و تسامحی که دولت در مسائل فرهنگی قائل است، باید به نوعی برخورد شود.

*درصورتی که وارد مجلس شوم سعی می‌کنم که فعالیت من بیشتر در حوزه فرهنگ و اقتصاد باشد.


* ما اصلاح طلبانی داریم که از بسیاری از اصولگرایان، اصولگراتر هستند و از آن طرف اصولگرایانی داریم که از برخی اصلاح طلبان، اصلاح طلب‌‌ترند.

* آقای خاتمی کار درستی کردند که رای دادند. من در نطق میان دستور مجلس نیز این حرف را زدم و از ایشان تشکر کردم.

* آقای خاتمی به هر حال در خصوص حوادث پس از انتخابات 88 انتقاداتی داشتند و طبیعتا آن انتقادات و خواسته‌ها را اکنون نیز دارند اما با این اقدام خود، راه‌شان را از راه کسانی که معتقدند اصلاح از درون در نظام امکان‌پذیر نیست و ما باید راه‌های تند‌تری را در پیش بگیریم، جدا کردند و با افراطی‌های آن طرف مرزبندی کردند. بنابراین تعبیر "‌توبه‌" شاید تعبیر درستی نباشد.

* آقای احمدی‌نژاد اکنون پخته‌تر از سال 84 است؛ فکر می‌کنم با واقعیات صحنه سیاسی کشور بیشتر آشنا شده‌، به قدرت روحانیت در کشور واقف‌تر و در برخی از مواضع‌شان تعدیل ایجاد شده است. اخیرا شنیدم که ایشان با یک پیشنهاد آقای مشایی در دولت مخالفت کرده است، در حالی که در گذشته اساسا قدرت مخالفت در برابر آقای مشایی در ایشان وجود نداشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
یاور-مراغه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
2
67
آقای مطهری خیلی وقت است آقای خاتمی و عزیزان اصلاح طلب همین حرف ها را میزنند، آقای احمدی نژاد مسیر را انحراف رفت و ندانسته تجربیات 27 ساله جمهوری اسلامی را ندیده گرفت و با شعارهای بیهوده و عواب فریبانه ساخته و پرداخته مشتی انحرافی گول خورد و یا خواست گول بخورد.
یک هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
11
43
به خداوندی خدا قسم در عمرم نماینده ای چون علی مطهری ندیده ام.
ایشان به حق که فرزند خلف همان شهید بزرگوار آیت الله دکتر مطهری هستند .
ایشان مدرس زمانه است .
ناشناس
|
HONG KONG
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
1
42
میگویند در روزگاران قدیم شاهی از بادمجان خوشش آمد و وزیرش ساعتی در فواید بادمجان گفت روزی دیگر شاه از بادمجان بدش آمد و ایبار وریز ساعتی از مضرات بادمجان سخنرانی کرد شاه متعجب پرسید چه شد که قبل از بادمجان اینقدر تعریف کردی و حالا بدش را میگویی وزیر گفت سخن مرا شاه باید خوش بیاید نه بادمجان را این ماجرا را که خیلی ها از آن باخبرند را مطرح کردم که بگویم علی مطهری جزو این گروه نیست چه بسا که خیل زیادی از مردان قدرت گرفتار این معضلند
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
34
نظر آقای مطهری در مورد بسته شدن راه نمایشگاه کتاب برای بعضی انتشاراتی ها مخصوصا همسایه دیرینه انتشارات خودشان چیست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
2
57
خاتمی از ملت ایران است.
بعد شما می گویید با افراطیون مرز بندی کرد !
خاتمی ایران است.
خاتمی جان است.
خاتمی عشق است.
زنده باد عشق.
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
26
بارها گفته ام و بار دگر میگویم
عزیز دلهاست سید محمد خاتمی
درود بر عشقم محمد آقای عزیز
نظرات بینندگان