arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

حل مشکلات در 5 دقیقه ملاقات با احمدی نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: اگر رییس جمهور 5 دقیقه به من وقت ملاقات بدهد ، تمام مشکلات استقلال را حل می کنم.

به گزارش انتخاب، علی فتح الله زاده درباره بازی امروز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به کمک یکی از دوستانم در دبی پاداش خوبی برای بازیکنان در نظر گرفته ام و مطمئنم الریان را می بریم. از تماشاگران هم می خواهم تا دقیقه 90 استقلال را تشویق کنند و به بازیکنان روحیه دهند.

وی افزود: اگر 70 هزار تماشاگر به استادیوم بیاید بیشتر از یک گل نمی توانیم بزنیم. اگر 100 هزار بیاید بازیکنان انرژی می گیرند و گلهای بیشتری می زنند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص بدهی های این باشگاه تصریح کرد: متاسفانه بدهی های گذشته روی هم انباشته شده و الان مبلغ زیادی است. پرسپولیس و استقلال میلیونر هستند نه گدا به شرطی که حق ما را بدهند. با این وضعیت که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده باشگاه ها باید برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا باید بدون بدهی باشند ، کار سخت است و باید این بدهی هاپرداخت شود.

فتح الله زاده که بامداد چهارشنبه در برنامه تلویزیونی وقت اضافه صحبت می کرد ، اظهار داشت: به نظرم سطح مذاکرات برای حل مشکلات استقلال و پرسپولیس باید از لایه میانی دولت بالاتر برود. من یک بار خدمت دکتر احمدی نژاد رییس جمهور رسیدم و در 4 دقیقه صحبت ، بسیاری از مشکلات استقلال را حل کردم چون رییس جمهور بسیار دقیق و فهیم بود و با توضیحاتی که دادم دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود: اگر 5 دقیقه دیگر بتوانم با رییس جمهور صحبت کنم و او وقت بدهد ، تمام مشکلات استقلال را حل می کنم.

نظرات بینندگان