arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰

کاخ سفید: غنی‌سازی ۶۰ درصدی ایران در جدیت این کشور در مذاکرات تردید ایجاد می‌کند / ما همچنان احساس می‌کنیم نشست وین گامی رو به جلو است

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید جمعه گفت که واشنگتن گام تحریک برانگیز ایران در غنی‌سازی اورانیوم تا خلوص 60 درصد را جدی می‌گیرد. ساکی در بخش دیگری از کنفرانس خبری خود به نشست کنونی کمیسیون مشترک برجام در وین اتریش اشاره کرد و گفت: «ما همچنان احساس می‌کنیم که این نشست گامی رو به جلو است».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید جمعه گفت که واشنگتن گام تحریک برانگیز ایران در غنی‌سازی اورانیوم تا خلوص 60 درصد را جدی می‌گیرد.

وی که در کنفرانس خبری کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «گام اخیر ایران در جدیت این کشور در مذاکرات تردید ایجاد می‌کند و طرفهای‌ توافق هسته‌ای باید آن را رد کنند».

ساکی در بخش دیگری از کنفرانس خبری خود به نشست کنونی کمیسیون مشترک برجام در وین اتریش اشاره کرد و گفت: «ما همچنان احساس می‌کنیم که این نشست گامی رو به جلو است».

در ادامه رایزنی‌های هیأت‌های ایران و ۱+۴ در وین، صبح امروز (جمعه) رؤسای سه هیأت اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) در جلسه‌ای مشترک با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره‌ کننده کشورمان، دیدار و گفت‌وگو کردند. 

علاوه بر این، امروز نشست دیگری بین عراقچی و «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.

نظرات بینندگان