arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰

دیپلمات روسی: مذاکرات درباره احیای برجام فردا در وین ادامه می‌یابد

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش شامگاه جمعه گفت که کار درباره احیای توافق هسته‌ای فردا نیز در وین و تحت نظارت کمیسیون مشترک برجام ادامه خواهد یافت».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش شامگاه جمعه گفت که کار درباره احیای توافق هسته‌ای فردا نیز در وین و تحت نظارت کمیسیون مشترک برجام ادامه خواهد یافت».

امروز نیز اولیانوف و رئیس تیم مذاکره‌ کننده چین با حضور در محل اقامت سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه و رئیس هیات مذاکره‌ کننده جمهوری اسلامی ایران، در نشستی سه‌جانبه به بحث و رایزنی پرداختند.

امروز همچنین هیات های سه کشور اروپایی عضو برجام با عراقچی دیدار و گفت و گو کردند.

عراقچی و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز امروز دیدار و به رایزنی پرداختند.

همزمان با دیدارهای دو و چندجانبه در سطح روسای هیأت‌ها، نشست‌های فنی در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم‌ها و مسائل هسته‌‌ای نیز ادامه دارد.

در پی برگزاری نشست دیروز (پنجشنبه) کمیسیون مشترک برجام، مقرر شد که گفت‌وگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی در دو حوزه رفع تحریم ها و مسائل هسته‌ای، ادامه یابد. نتایج نشست‌های این دو گروه کارشناسی به کمیسیون مشترک اعلام می‌شود.

از سه شنبه تاکنون، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره‌کننده کشورمان با روسای هیأت‌های چینی و روسی و همچنین «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت‌وگو کرده است.

نظرات بینندگان