arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

طوفان ۱۰ دقیقه‌ای پرسپولیس مقابل الریان / صدرنشینی مقتدرانه شاگردان یحیی

از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و الریان قطر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فاتوردا هند به میدان رفتند که پرسپولیس با وجود دریافت گل نخست، در ادامه بازی را نتیجه ۳ بر یک به نفع خود تمام کرد. نایف الحضرمی در در دقیقه ۱۹ برای الریان و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۴۷ و شهریار مغانلو در دقیقه ۴۹ و ۵۷ برای شاگردان گل‌محمدی گلزنی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک الریان را شکست داد و با اقتدار در صدرجدول گروهش قرار گرفت.

از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و الریان قطر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فاتوردا هند به میدان رفتند که پرسپولیس با وجود دریافت گل نخست، در ادامه بازی را نتیجه ۳ بر یک به نفع خود تمام کرد.

نایف الحضرمی در در دقیقه ۱۹ برای الریان و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۴۷ و شهریار مغانلو در دقیقه ۴۹ و ۵۷ برای شاگردان گل‌محمدی گلزنی کردند.

با این نتیجه، پرسپولیس ۶ امتیازی شد و با اختلاف در صدر جدول قرار گرفت. گوا با ۲ امتیاز دوم است و الوحده و الریان نیز با یک امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

نیمه اول

دقیقه ۳: وحید امیری با نفوذ سریع از جناح چپ زمین و پاس رو به جلو موقعیت‌سازی کرد که ضربه شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک و البته آفساید به تیر افقی دروازه الریان خورد.

گل برای الریان: در دقیقه ۱۹، روی ارسال عبدالعزیز حاتم از روی ضربه ایستگاهی، نایف الحضرمی با ضربه سر دقیق خود دروازه حامد لک را باز کرد و الریان با یک گل پیش افتاد.

در دقیقه ۳۰، روی پاس در عمق مهدی ترابی، شهریار مغانلو از گوشه محوطه شش قدم الریان شوت زد که ضربه او به تور کنار دروازه این تیم برخورد کرد.

در دقیقه ۳۹، پاس مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه به شهریار مغانلو رسید و ضربه این بازیکن از گوشه محوطه جریمه توسط دروازه‌بان الریان به کرنر رفت.

در دقیقه ۴۰، ضد حمله تند و تیز الریان توسط یاسین براهیمی، منجر به موقعیت شوت‌زنی برای ابراهیم مسعود شد که شوت او دقیق نبود و توپ به آسمان رفت.

در دقیقه ۴۴، سید جلال حسینی با ضربه سر دروازه الریان را تهدید کرد اما دروازه‌بان توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۱+۴۵، ضدحمله سریع الریان و شوت یاسین براهیمی در موقعیت مناسب، با واکنش خوب حامد لک دفع شد.

نیمه دوم

گل برای پرسپولیس: در دقیقه ۴۷، ارسال کرنر از سوی مهدی ترابی، با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا به گل نخست پرسپولیس تبدیل شد.

گل برای پرسپولیس:در دقیقه ۴۹، ارسال سیامک نعمتی به روی دروازه الریان با پرس و ضربه نوک پای شهریار مغانلو وارد دوازه تیم قطری شد تا پرسپولیس در حدود یک دقیقه بازی باخته را با پیروزی عوض کند.

در دقیقه ۵۴، ضربه محکم و کم ارتفاع سیامک نعمتی با واکنش نه چندان مطئن فهد یونس به کرنر رفت.

در دقیقه ۵۵، ضربه کرنر با همکاری ترابی، نعمتی و پهلوان به موقعیت خطرناکی تبدیل شد که شوت محکم پهلوان از گوشه محوطه جریمه توسط دروازه‌بان الریان دفع شد و ضربه بازگشتی از سو عالیشاه عرض زمین را طی کرد و به بیرون رفت.

گل برای پرسپولیس: در دقیقه ۵۷، ارسال زمینی امید عالیشاه به داخل محوطه جریمه از مدافعان الریان عبور کرد با بغل پای ساده شهریار مغانلو به گل سوم پرسپولیس تبدیل شد.

در دقیقه ۵۹، شوت قدرتمند و زمینی احمد نوراللهی از روی ضربه ایستگاهی با واکنش نامطمئن فهد یونس مقابل محوطه شش قدم قرار گرفت که شهریار مغانلو روی توپ برگشتی و در شرایط نامساعدی توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۶۵، نفوذ امید عالیشاه به داخل محوطه جریمه ارسال زمینی و کوتاه او به مقابل محوطه شش قدم با ضربه عیسی آل‌کثیر به اوت رفت.

در دقیقه ۷۰، کار تیمی بازیکنان پرسپولیس با پاس مهدی ترابی به مقابل محوطه جریمه، با شوت محکم نوراللهی به سمت دروازه رفت که فهد یونس توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۷۱، شوت زمینی امید عالیشاه از مقابل محوطه جریمه در آغوش فهد یونس قرار گرفت.

در دقیقه ۲+۹۰، سیامک نعمتی با ورود به محوطه جریمه، به سمت دروازه الریان شوت زد که ضربه او با برخورد به آل‌کثیر وارد دروازه الریان شد اما داور این موقعیت را آفساید تشخیص داد و گل مردود شد.

بازی در ادامه بسیار کم افت و خیز دنبال شد و زور الریان به پرسپولیس نرسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی (میلاد سرلک ۷۷)، احسان پهلوان (مهدی شیری ۷۷)، مهدی ترابی (علی شجاعی ۸۴)، امید عالیشاه (مهدی عبدی ۸۴) و شهریار مغانلو (عیسی آل‌کثیر ۶۱).

ترکیب الریان: فهد یونس، دامه ترائوره (کارت زرد)، شجاع خلیل زاده، خالد مفتاح (محمد جمعه ۶۷)، محمد علاالدین (کارت زرد) (یوسف ۶۶)، عبدالعزیز حاتم (احمد عبدالمقصود ۷۱)، فرانک کوم (کارت زرد) (عبدالرحمان الکربی ۷۱)، نایف الحضرمی، یاسین براهیمی، ابراهیم مسعود ( علی فریدون ۶۶)و یوهان بولی.

نظرات بینندگان