arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

بازداشت پدر ۵۲ ساله و پسر ۲۲ ساله سازنده کلیپ ساختگی «سیلی به یک روحانی»

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت افرادی که با انتشار کلیپ ساختگی توهین و تعرض به یک روحانی را به تصویر کشیده بودند، در این رابطه اظهار کرد: حدود ساعت ۱۸ روز جمعه پنج پسر جوان حدوداً ۲۲ تا ۲۳ ساله در منطقه پاسداران، خیابان بوستان ششم، اقدام به تهیه کلیپی کردند. وی عنوان کرد: این دو نفر پدر و پسر بودند و با بررسی بیشتر مشخص شد صرفاً به لحاظ ماجراجویی و خودنمایی اقدام به ضبط این کلیپ کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازداشت پدر ۵۲ ساله و پسر ۲۲ ساله سازنده کلیپ «سیلی به یک روحانی»تسنیم: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت افرادی خبر داد که با تهیه و انتشار یک کلیپ ساختگی در فضای مجازی، توهین و تعرض به یک یک روحانی را به تصویر کشیده بودند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت افرادی که با انتشار یک کلیپ ساختگی، توهین و تعرض به یک روحانی را به تصویر کشیده بودند، در این رابطه اظهار کرد: حدود ساعت 18 روز جمعه پنج پسر جوان حدوداً 22 تا 23 ساله در منطقه پاسداران، خیابان بوستان ششم، اقدام به تهیه کلیپی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در کلیپ مذکور، یکی از این پسران جوان ضمن بی‌احترامی به یک روحانی معمم، زیر گوش وی زده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتشار این کلیپ، عوامل پلیس پیشگیری به سرعت، نسبت به شناسایی افرادی که در نشر و بازنشر کلیپ مذکور دخیل بودند، اقدام کردند.

وی ادامه داد: صبح امروز چهار نفر از افرادی که در انتشار و بازنشر این کلیپ در فضای مجازی نقش داشتند، بازداشت شده و به کلانتری 102 پاسداران منتقل شدند.

موقوفه‌ای بیان کرد: اقدامات بعدی درباره شناسایی دو نفر دیگر که از بازیگران این کلیپ بودند، ادامه یافت که در بررسی‌ها مشخص شد، پسری جوان حدوداً 22 ساله و مردی حدوداً 50 ساله در کلیپ مذکور بازی کرده‌اند و این کلیپ ساختگی است.

رئیس پلیس پیشگیری فاتب عنوان کرد: این دو نفر پدر و پسر بودند و با بررسی بیشتر مشخص شد صرفاً به لحاظ ماجراجویی و خودنمایی اقدام به ضبط این کلیپ کرده‌اند.

به گفته این مقام انتظامی، در نهایت این دو نفر نیز ساعت 18 امروز توسط پلیسهای تخصصی در شهرستان پرند بازداشت شده و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی منعکس شد.

نظرات بینندگان