arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

این دفاع کام فرهاد را شیرین نمی کند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید مهدی فاطمی: برد پرگل و ارزشمند استقلال در برابر الاهلی آنقدر دلچسب و امیدوار کننده بود که  ضعف های مفرط خط دفاعی آبی پوشان چندان به چشم نیاید! این می‌تواند نگرانی های بسیاری را برای کاروان استقلال در ادامه راه بوجود آورد.
 
شاگردان فرهاد مجیدی آنچنانکه پیش بینی میشد در حمله بی رحم و آتشین نشان داده و با پنج گلی که به ثمر رساندند برای سایر حریفان خط و نشان کشیدند. آنها اما در کارهای دفاعی سر در گم و پر اشتباه بوده و موقعیت های زیادی به حریف بحران زده خود دادند. 
 
استفاده از عارف غلامی که مدتها دور از میدان مسابقه بوده و از جمله پر اشتباه ترین نفرات  دفاعی سال های اخیر استقلال به شمار می رود ریسک بزرگی بود که مجیدی به جان خرید اما با دو گلی که تیمش دریافت کرده و فرصت هایی که به خاطر بی آزاری و تسامح نفرات نزدیک به دروازه اش تقدیم حریف شد ، باید فکر دیگری برای تقویت و ترمیم این نقطه مهم از زمین بکند.
 
استقلال هر چند در نیمه حریف زهر دار و خطرناک جلوه می کند اما چنانچه مراقبت از دروازه خودی به درستی صورت نگیرد همه سرمایه و اندوخته تیم هزینه اشتباهات کودکانه و سهل انگارانه خواهد شد. فراموش نکنیم توپی که  دقایقی بعد از گل دوم الاهلی از زیر دست مظاهری گذشت و تیر دروازه مانع از به تساوی کشیده شدن بازی شد می توانست نتیجه مسابقه را به کلی تغییر دهد!
 
مجیدی و کمالوند باید حساسیت بیشتری نسبت به این مشکل اساسی نشان داده و راهکاری درست برای حل آن چاره کنند. یقینا الشرطه و الدحیل و همین الاهلی در ادامه بازیها به این سادگی اجازه گلباران شدن را به خط حمله استقلال نخواهند داد که عیب و ایراد مدافعان از نظرها پنهان ماند!
نظرات بینندگان