arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰

فیلم تازه آدام درایور و ماریون کوتیار «کن ۲۰۲۱» را افتتاح می‌کند

فیلمی موزیکال با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۲۱ انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیلمی موزیکال با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۲۱ انتخاب شد.

به نقل از ددلاین، «آنت» فیلم جدید لئوس کاراکس که در عین حال اولین فیلم انگلیسی زبان وی هم هست به عنوان فیلم افتتاحیه کن امسال انتخاب شد.

به این ترتیب این فیلم که اولین اکران جهانی خود را در کن هفتاد و چهارم تجربه می‌کند در بخش رقابتی جشنواره امسال هم حضور خواهد داشت.

این فیلم موزیکال با بازی ماریون کوتیار، آدام درایور و سیمون هلبرگ ساخته شده و داستانش در لس‌آنجلس معاصر می‌گذرد. داستان این فیلم با تمرکز بر «هِنری» یک استندآپ کمدین و خواننده‌ای به نام «آن» که شهرتی جهانی دارد ساخته شده است. این زوج خوشبخت و شاد و سالم با تولد اولین فرزندشان به نام «آنت» که دختری عجیب با سرنوشتی غیرقابل انتظار است زندگی‌شان دستخوش تغییر می‌شود.

کاراکس پس از ۹ سال با این فیلم به جشنواره کن باز می‌گردد. وی پیشتر با فیلم «موتورهای مقدس» در این جشنواره فرانسوی حضور داشت.

«آنت» می‌توانست به جشنواره ۲۰۲۰ کن هم برسد اما با توجه به اینکه فیلم‌های بزرگ متعددی برای شیوع کرونا دست نگه داشتند و در نهایت جشنواره کن هم به صورتی متفاوت و مجازی برگزار شد، اکران این فیلم تا امسال به تعویق افتاد.

لئوس کاراکس ۶۱ ساله کارگردان، نویسنده و منتقد فرانسوی است. فیلم «موتورهای مقدس» وی سال ۲۰۱۲ برنده چند جایزه بین‌المللی، از جمله هوگوی طلایی از جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو شد. از فیلم‌های دیگرش می‌توان از «خون ناپاک» (۱۹۸۶) و «پولا ایکس» (۱۹۹۹) یاد کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کن امسال برخلاف همیشه در ماه می برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری آن ۶ تا ۱۷ جولای تعیین شده است.

مهر

نظرات بینندگان