arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

ناطق نوري: انسان با مشاهده برخي کاستي‌ها در جامعه دلسرد مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جت الاسلام ناطق نوري با اشاره به اينکه در دنياي کنوني نيروي انساني و تفکر بالا‌ترين سرمايه‌هاي يک کشور است، استفاده از اين پتانسيل‌ها و کلان نگري در امور را موجب سربلندي يک کشور و ايستادگي در برابر هجمه‌هاي دشمنان دانست.

به گزارش ايلنا، رئيس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري با دعوت و همراهي نماينده مردم اردکان براي سفري دو روزه و بازديد از پروژه‌هاي صنعتي شهرستان اردکان به استان يزد سفر کرد. حجت الاسلام ناطق نوري در بدو ورود مورد استقبال فلاح‌زاده استاندار يزد قرار گرفت. ديدار با آيت ا.. ناصري نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد و حضور در مسجد حظيره و اداي احترام به سومين شهيد محراب و مرحوم حجت الاسلام والمسلمين صدوقي از برنامه‌هاي وي در شهر يزد بود.

حجت الاسلام ناطق نوري سپس راهي شهرستان اردکان و مجتمع چادرملو شد تا از اين پروژه عظيم صنعتي و معدني بازديد نمايد. «ناطق نوري» که هنگام ورود به شهر اردکان مورد استقبال امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر، مسئولان انتظامي و مديران ادارات شهرستان قرار گرفته بود در ادامه از کارخانجات گندله سازي، فولاد ارفع، فولاد غدير و چادرملو و نيروگاه اردکان بازديد نمود که هريک از مديران اين پروژه‌ها توضيحات لازم را ارائه دادند.

رئيس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري همچنين در نشستي با جمعي از مديران صنعتي شهرستان اردکان در سخناني با بيان اينکه گاهي با مشاهده برخي کاستي‌ها در جامعه، انسان دچار نوعي دلسردي و ناراحتي مي‌شود گفت: در سفر به شهرستان اردکان و با مشاهده اين همه تلاش و کار و پيشرفت، روحيه گرفتم و خوشحالم که اين امور با همدلي و عقلانيت درحال انجام است. حجت الاسلام ناطق نوري با اشاره به اينکه در دنياي کنوني نيروي انساني و تفکر بالا‌ترين سرمايه‌هاي يک کشور است، استفاده از اين پتانسيل‌ها و کلان نگري در امور را موجب سربلندي يک کشور و ايستادگي در برابر هجمه‌هاي دشمنان دانست.
نظرات بینندگان