arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و ضبط ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و ضبط ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

 سردار "سلمان امیری" با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای مواصلاتی موفق به توقیف یک محموله سوخت و کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: قاچاقچیان، سوخت های یارانه ای را با قیمت نازل جمع آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف ۲ محموله کالای قاچاق کشاورزی

جانشین انتظامی استان همدان نیز گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی موفق به توقیف ۲ محموله کالای قاچاق شدند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: ماموران در بازرسی از این ۲ محموله کالای قاچاق ، مقدار ۱۵۷ کیلو گرم غذای حیوانات و ۲۱۲ کیلو گرم سم کشاورزی قاچاق کشف کردند که ارزش کالاهای کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری عامل تخریب دستگاه خود پرداز در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز گفت: یک فقره پرونده پیرامون تخریب دستگاه خودپرداز با شکایت نماینده حقوقی یکی از بانک های بزرگ، برای شناسایی عامل یا عاملان تخریب به پلیس آگاهی ارجاع شد که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدبیگی افزود: با عملیات پیچیده اطلاعاتی، تصویر شخص خاطی کشف و با اقدامات خاص پلیسی و با همکاری های مردمی ، این فرد(معتاد) ۳۵ ساله شناسایی شد.

وی اضافه کرد: متهم در مخفیگاه یکی از دوستانش در اردوگاه ترک اعتیاد دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد و در بازجویی های فنی و تخصصی به جرم ارتکابی تخریب دستگاه خود پرداز با چکش در ساعات اولیه بامداد جهت سرقت وجه نقد اعتراف کرد.

وی گفت: متهم با تشکیل پرونده به دادسرا منتقل و با قرار صادره روانه زندان شد.

 ایرنا

نظرات بینندگان