arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی: باند سارقان منازل در بم متلاشی شد

فرمانده انتظامی بم از شناسایی و متلاشی شدن باند سارقان منازل با دستگیری سه سارق ، یک نفر مالخر و کشف۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی بم از شناسایی و متلاشی شدن باند سارقان منازل با دستگیری سه سارق ، یک نفر مالخر و کشف۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ اکبر نجفی روز سه شنبه دز تشریح این مظلب به رسانه ها اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل در سطح شهر بم موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۱ پس از دستگیری یکی از سارقان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند دو همدست دیگر وی و یک نفر مالخر را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه در مجموع چهار متهم در این رابطه دستگیر شدند؛گفت: این متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۲۵ فقره سرقت از منازل در شهر بم اعتراف کردند.

او گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی در پایان به شهروندان توصیه کرد: سارقان بیشتر دست به سرقت از منازلی می زنند که از لحاظ ایمنی در وضعیت ضعیفی قرار داشته باشند که می طلبد شهروندان با نصب سیستم های ضد سرقت، دوربین و ایجاد حفاظ پنجره از وقوع سرقت جلوگیری کنند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.


 ایرنا

نظرات بینندگان