arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

تصادف شدید پراید با گاردریل

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پراید با گاردریل های لاین میانی بزرگراه بابایی و چرخش آن به دور خود و رفتن به میان گاردریل ها خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پراید با گاردریل های لاین میانی بزرگراه بابایی و چرخش آن به دور خود و رفتن به میان گاردریل ها خبر داد.

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ "احسان مومنی " در خصوص این خبر گفت، گفت: در ساعت ۰۵:۵۰ بامداد امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری پراید با گاردریل های مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی خروجی هوانیروز و رفتن این سواری به داخل گاردریل های بزرگراه، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ مومنی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد و چرخش به دور خود به شدت با گاردریل های میانی بزرگراه بابایی برخورد کرده و پس از رفتن به داخل رفیوژ میانی متوقف گردیده است که به همین واسطه بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

وی گفت: اگر این گاردریل ها در این قسمت از اتوبان وجود نداشت سواری پراید از این لاین وسط به داخل خط ویژه رفته و منحرف می شد معلوم نمی شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه گاردریل ها مانع از ورود این سواری به لاین مخالف بزرگراه گردیدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا گردید.

مومنی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرده است.

سرهنگ مومنی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

 

نظرات بینندگان