arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

برنامه جذاب سامسونگ برای گوشی‌های قدیمی

سامسونگ برنامه Upcycle خود را برای استفاده مجدد از تلفن‌های قدیمی گلکسی در خانه گسترش می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سامسونگ برنامه Upcycle خود را برای استفاده مجدد از تلفن‌های قدیمی گلکسی در خانه گسترش می‌دهد.

 

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ برنامه Upcycle خود را مجدداً راه اندازی کرد و به کاربران روش‌های جدیدی برای استفاده از تلفن‌های هوشمند قدیمی گلکسی در خانه ارائه می‌دهد.

گوشی‌های قدیمی

این راهکار کمک می‌کند به جای اینکه گوشی‌های قدیمی را دور بریزید یا آن‌ها را برای بازیافت بدهید، دستگاه‌های قدیمی‌تر را  از طریق برنامه SmartThings و دریافت یک به روزرسانی نرم افزاری به ابزاری کاربردی تبدیل کنید. برای مثال می‌توانید گوشی قدیمی خود را تبدیل به حسگر‌های نور، مانیتور‌های کودک و ابزار‌های صوتی و دوربین تبدیل کنید.


این برنامه اکنون در انگلستان، ایالات متحده و کره جنوبی در دسترس است. این برنامه به دارندگان تلفن‌های هوشمند گلکسی بدون استفادا اجازه می‌دهد تا آن‌ها را در بخش‌هایی از خانه‌های خود استفاده کنند. برای مثال می‌توانید از میکروفون تلفن خود استفاده کرده و با تشخیص صدا از تلفن اصلی خود اعلان دریافت کنید. یا اینکه می‌توان به طور خودکار چراغ‌های هوشمند شما را روشن کند (وقتی تشخیص دهد به اندازه کافی تاریک شده است).

برنامه جذاب سامسونگ

این نرم افزار با بهینه سازی باتری همراه است که مصرف برق را به حداقل می‌رساند. لیست دستگاه‌های موجود اولیه شامل همه دستگاه‌های سری S، Note و Z است که از سال ۲۰۱۸ به بعد با اندروید ۹ و بالاتر منتشر شده اند. این شرکت اظهار داشت که به مرور زمان دستگاه‌های بیشتری به تدریج در آن گنجانده می‌شوند.

نظرات بینندگان