arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

فصل بعد یا استقلالم یا پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان ایران هستم هافبک تیم فوتبال داماش گیلان گفت: «اگر در همین چند سال برای این دو باشگاه بازی کرده بودم الان ترانسفر شده بودم ولی جوانی کردم.»
 
به گزارش گل، به روزهای آخر فصل که می‌رسیم صحبت بازیکن‌‌ها بیشتر در خصوص فصل آینده است و پیشنهادهایی که در جیب دارند. میلاد زنیدپور که در فصل نقل و انتقالات هر سال جزو گزینه‌های سرخابی بوده اما در نهایت سر از باشگاه‌های دیگر درآورده این بار مدعی است با رفتن به یکی از این دو تیم به یکی از بازیکنان کی‌روش در جام جهانی برزیل تبدیل خواهد شد. هافبک داماش همه این‌ها را در مصاحبه با مجله تماشاگر گفته است.
 
* چرا هر فصل بحث حضور تو در پرسپولیس و استقلال است اما سر از جایی دیگری درمی‌آوری؟
- قسمت فوتبالی من این طوری بوده و افتخار می‌کنم آنقدر خوب بوده‌ام که از هر دو باشگاه پیشنهاد داشته‌ام.
 
* خودت هم دوست داری پیراهن این دو باشگاه را بپوشی؟
- دوست داشتم برای این دو باشگاه پرطرفدار‌ بازی کنم اما تا الان قسمت نشده.
 
* به نظر می‌رسد به ‌خاطر مسائل مالی قید سرخابی‌ها را زدی؟
- راستش بحث مالی چندان مهم نبود چون همان پولی که از باشگاه‌های دیگر گرفتم می‌توانستم از این دو باشگاه هم بگیرم.
 
* از اینکه پرسپولیس یا استقلال نرفتی پشیمان نیستی؟
- از اینکه به استیل‌آذین رفتم بیشتر از همه پشیمان هستم. زمانی که با هدایتی صحبت کردم فردایش پشیمان شدم ولی هدایتی نگذاشت. این فصل هم به ‌خاطر عابدینی به داماش رفتم اما حالا که فکر می‌کنم جوانی کردم که به استقلال یا پرسپولیس نرفتم و اگر در همین چند سال برای این دو باشگاه بازی کرده بودم الان ترانسفر شده بودم ولی جوانی کردم.
 
‌* حالا که متوجه شده‌ای جوانی کردی برای آینده‌ات چه برنامه‌ای داری؟
- مدیر برنامه‌هایم گفته از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارم اما ‌چون نمی‌خواهم بازارگرمی کنم فعلا سکوت می‌کنم تا در پایان فصل‌ ببینم چه تصمیمی برایم بهتر است.
 
* یعنی کارت با یکی از این دو باشگاه تمام شده؟
آن طوری که مدیر برنامه‌هایم گفته بله. ‌راستش من یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان ایران هستم اما می‌خواهم فصل بعد تمام ناکامی‌ها را جبران کنم. من مشکلات زیادی در این چند سال داشتم و انتخاب های خوبی نکردم ولی حالا می‌خواهم با حضور در پرسپولیس یا استقلال ترانسفر شوم و به یکی از یاران اصلی تیم ملی در جام جهانی تبدیل شوم. واقعا بحث غرور نیست که این حرف‌ها را می‌زنم فقط می‌خواهم بگویم این توانایی را دارم و می‌خواهم جبران گذشته کنم.
نظرات بینندگان