arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

جزئیات انفجار منزل مسکونی در شهرستان جهرم / ۲ کشته و ۶ مجروح تاکنون

رئیس اورژانس شهرستان جهرم از مرگ دو نفر در حادثه انفجار منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر دچار آسیب شدید شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند. وی با بیان اینکه تا کنون این حادثه ۴ مصدوم آقا و ۲ مصدوم خانم بر جا گذاشته است، تصریح کرد: دو نفر از مصدومان با حال مساعد از بیمارستان مرخص شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس اورژانس شهرستان جهرم از مرگ دو نفر در حادثه انفجار منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر دچار آسیب شدید شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس اورژانس جهرم ظهار داشت: حادثه انفجار دو منزل مسکونی در شهرک انقلاب جهرم، متاسفانه یک خانم حدودا 30 ساله با آسیب شدید در این حادثه جان خود را از دست داده است.

خوشرو افزود: طبق شواهد و گزارش های ارسالی خانم سالمند دیگر نیز از زیر آوار بیرون آورده شده که فاقد علائم حیاتی و هنوز تحویل نیروهای اورژانس داده نشده است.

وی با بیان اینکه تا کنون این حادثه 4 مصدوم آقا و 2 مصدوم خانم بر جا گذاشته است، تصریح کرد: دو نفر از مصدومان با حال مساعد از بیمارستان مرخص شده اند.

رئیس اورژانس شهرستان جهرم با بیان اینکه دو مصدوم دیگر در بخش اتفاقات بیمارستان پیمانیه تحت مراقبت هستند و مصدوم آقا که حال بسیار وخیم داشت به بخش آی سی یو این بیمارستان منتقل شده است، گفت: مصدوم خانم دیگر به بخش سی سی یو بیمارستان استاد مطهری جهرم انتقال یافته است. این خانم در همسایگی این منازل مسکونی بوده که دچار شوک شده است.

امروز ظهر 5 اردیبهشت 1400 چند منزل مسکونی واقع در شهرک انقلاب دچار حادثه و کاملا تخریب شده است.

نظرات بینندگان