arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

تشدید غربالگری مسافران ورودی به کشور با شیوع کرونای هندی

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از تشدید نظارت بر غربالگری و کنترل سلامت مسافران ورودی به کشور درپی نگرانی‌ها از شیوع کرونای هندی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از تشدید نظارت بر غربالگری و کنترل سلامت مسافران ورودی به کشور درپی نگرانی‌ها از شیوع کرونای هندی خبر داد.

محمدحسن قوسیان مقدم  با اشاره به اجرای طرح مراقبت بهداشتی از مسافران ورودی به کشور که از سوی سازمان امدادونجات و در همکاری با وزارت بهداشت به مرحله اجرا درآمده است، گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از ۲۰ اسفندماه کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور از ۲۶ مرز رسمی هوایی، زمینی و دریایی در ۱۶ استان برعهده جمعیت هلال احمر قرار گرفته و اجرای آن با فعالیت ۴۳۱ نیروی عملیاتی و آموزش دیده همچنان ادامه دارد.

وی درباره اینکه آیا با توجه به نگرانی از شیوع کرونای هندی، تغییری در شیوه و اجرای این طرح اجرا می‌شود یا خیر گفت: اجرای طرح همچنان ادامه خواهد داشت. ما دوره‌های آموزش تکمیلی و به روزرسانی شده در مورد علائم کرونای هندی را به نیروهای عملیاتی خود آموزش داده‌ایم و اجرای این طرح را نیز در تمام مبادی ورودی به کشور و به خصوص مرزهای شرقی تشدید کردیم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره وضعیت تیم پرسپولیس نیز گفت: ما این آمادگی را داریم که در صورت بازگشت این تیم به کشورمان تمامی اقدامات مربوط به اخذ تست کرونا و بررسی سلامت بازیکنان را انجام دهیم.

ایسنا

نظرات بینندگان