arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

خطیب زاده: هیچ بحثی در خصوص حضور وزرای خارجه در وین مطرح نیست

سخنگوی وزارت خارجه گفت: هیچ بحثی درباره حضور وزرا مطرح نیست. گفت‌وگوها در حال انجام است ولی با سرعت هم انجام نمی‌شود چراکه برخی اختلافات جدی وجود دارد. با همان قدرت در حال رایزنی هستیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خطیب‌زاده در نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد وزرای عضو برجام در وین حضور یابند، خاطرنشان کرد: هیچ بحثی درباره حضور وزرا مطرح نیست. گفت‌وگوها در حال انجام است ولی با سرعت هم انجام نمی‌شود چراکه برخی اختلافات جدی وجود دارد. با همان قدرت در حال رایزنی هستیم. 

به گزارش انتخاب، وی با بیان اینکه اگر آمریکا می‌خواهد به برجام بازگردد، باید به تعهدات خود عمل کند، ابراز داشت: هرچند بخشی از مسائل پیش رفته اما آنچه مانده بی‌اهمیت نیست. ما درباره هیچ چیز توافق نمی‌کنیم مگر اینکه درباره همه چیز توافق کرده باشیم. 


سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر حمله به یک کشتی در نزدیکی سوریه و ارتباط آن با ایران و اظهارات دولت سوریه در این باره بیان کرد: من نیز گزارش‌های پراکنده‌ای را در این باره دیده‌ام. آنچه دولت سوریه می‌گوید باید مورد استناد خبرگزاری‌ها قرار گیرد تا اینکه ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

نظرات بینندگان