arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

پلیس عوامل قتل مرد ساوجی را پس از پنج ماه دستگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ماموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و یافتن سرنخ های مهم موفق شدند عوامل قتل یکی از شهروندان در آذر سال گذشته را شناسایی و دستگیر کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ماموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و یافتن سرنخ های مهم موفق شدند عوامل قتل یکی از شهروندان در آذر سال گذشته را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ «علی اکبر عیسی‌آبادی» روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: در روزهای پایانی آذر سال گذشته، ‌مرد ۴۵ ساوجی در حالی که سوار بر موتورسیکلت از مسیر محل کار به سمت منزل در حال تردد بود، با تیراندازی افرادی ناشناس به قتل رسید.

وی افزود: بلافاصله بررسی تخصصی موضوع از سوی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آغاز شد و تحقیقات گسترده‌ای از دوستان و نزدیکان این فرد برای کشف معمای قتل صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده و در انجام تحقیقاتی تخصصی و همچنین با بهره‌گیری از روش‌هایی نوین علمی از سوی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از دست داشتن اعضای یک خانواده که از مدت‌ها قبل با مقتول اختلاف داشتند، ‌ در این رابطه به دست آمد.

عیسی آبادی افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس، ۲ نفر از عاملان اصلی قتل شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محله‌های شهرستان ساوه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد:‌ با توجه به بازجویی‌های تخصصی انجام شده از افراد دستگیر شده و محرز شدن مشارکت چهار نفر دیگر در طرح‌ریزی و اجرای نقشه این قتل، افراد مذکور نیز در عملیات جداگانه از سوی ماموران پلیس بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:‌ این افراد در تحقیقات تخصصی پلیس ضمن اعتراف به ارتکاب قتل، دلیل این اقدام را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کردند.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

 ایرنا

نظرات بینندگان