arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

گمرک: دومین محموله تجهیزات خط تولید واکسن کرونا «برکت» وارد کشور شد

مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی ایران  در تشریح ورود دومین محموله تجهیزات خط تولید واکسن کرونا مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: عصر امروز به میزان ۵۲ میلیون تن تجهیزات مربوط به فاز دوم خط تولید واکسن "کوو ایران برکت" که مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است وارد کشور شد، این محموله برای تولید ۲۰ تا ۲۵ هزار دز واکسن در ماه در کارخانه مربوط نصب خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: معاون فنی امور گمرکی ایران گفت: دومین محموله تجهیزات مورد نیاز خط تولید واکسن کرونا " کوو ایران برکت" امروز از شانگ‌های چین وارد کشور شد.

مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی ایران  در تشریح ورود دومین محموله تجهیزات خط تولید واکسن کرونا مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: عصر امروز به میزان 52 میلیون تن تجهیزات مربوط به فاز دوم خط تولید واکسن "کوو ایران برکت" که مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است وارد کشور شد، این محموله برای تولید 20 تا 25 هزار دز واکسن در ماه در کارخانه مربوط نصب خواهد شد.

وی افزود: محموله ابتدایی که در روزهای قبل وارد کشور شد، در کارخانه تولید واکسن کرونا نصب و راه اندازی شده است.تجهیزات کنترل و سنجش این خط تولید از بهترین برندهای دنیا خریداری شده و تنها تجمیع آن ها در چین انجام و به ایران ارسال شده است.

جمال ارونقی در پایان گفت: ظرفیت تولید این واکسن تا اردیبهشت ماه به یک میلیون دز و تا مرداد 25 میلیون دز در ماه خواهد رسید.

 

نظرات بینندگان