arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

نقش امنیت، دفاع شخصی و پیشگیری در مقابله با تجاوزها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آریو نیازی:  متهم ۲۷ ساله به اتهام تجاوز به دختری زیر سن قانونی تحت تعقیب قرار گرفت ،
پدر قربانی با مراجعه به اداره پلیس گفت در اتاق خواب دخترش با موبایل مشکوکی مواجه شد، که در آن عکس و فیلم های نامناسب از را بطه جنسی دخترش با مرد غریبه ای مشاهده که پس از برسی از دخترش فهمید که دختر بیچاره توسط یک مربی کشتی مورد تجاوز قرار گرفته و تهدید به سکوت شده و تا کنون چندین بار مجبور به همخوابی با مرد متجاوز شده است، پلیس پس از تحقیقات متهم را شناسایی کرد و‌ متهم دستگیر شد. (منبع: رکنا)

در این پرونده مشخص نیست که مرد چگونه به دختر تجا‌وز کرده ، شاید دختر را به مکانی کشانده و به بهانه های مختلف به او نزدیک شده ودرنهایت به او تجاوز کرده.
خانم های محترم‌ به هر دلیلی با افراد غیر قابل اطمینان در جاهای نا امن قرار نگذارید حتا برای یک لحظه ، پدر و مادر یا یکی از دوستانتان را در جریان قرار های خود قرار دهید ، بهترین افراد برای گزارش دادن، پدر و مادر ها هستند ، در زندگی اجتماعی نیازمنده معاشرت هستیم ولی به چه قیمت ها ی ، تجاوز ، افسردگی و سو استفاده های مختلف. در مکان های عمومی قرار بگذارید ، سریع اطمینان نکنید ، برای آشنایی بیشتر، دوستان و فامیل دیگرش را شناسایی کنید، به او بگوید پدر و مادرم در جریان این ملاقات هستند، در مواجهه با هر گونه تجاوز و یا هر گونه مشکلی پدر و مادر و پلیس را در جریان بگذارید و گزارش کامل بدهید .

لطفا برای پدر و مادرها ارسال کنید.

نقش امنیت، دفاع شخصی و پیشگیری در تجاوزها

آریو نیازی، کارشناس امنیت، دفاع شخصی و پیشگیری

masterniyazi.com

نظرات بینندگان