arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

بمب استقلالی‌ها در قطر می‌ترکد؛ استراماچونی و قایدی در یک تیم

بحث حضور استراماچونی در الغرافه قطر طی روزهای گذشته بار دیگر مطرح شده و جالب اینکه می‌گویند او می‌خواهد مهدی قایدی را هم با خودش به این تیم ببرند. البته قایدی از یکی دو تیم قطری پیشنهاد دارد و درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا چشم تیم‌های قطری را گرد کرده است. حتی شایعه شده که شاید مربی ایتالیایی دیاباته را هم به الغرافه ببرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرورزشی: شایعات عجیبی در حالی که هنوز استراماچونی با الغرافه قطر قرارداد نبسته و همه چیز در حد حرف و نهایتاً مذاکره است به گوش می‌رسد.

استراماچونی چند ماه قبل هم از الغرافه قطر پیشنهاد داشت و بحث حضور او در لیگ ستارگان قطر رسانه‌ای شد اما در نهایت هیچ اتفاقی نیفتاد و با گذشت ۱۷ ماه از جدایی مربی ایتالیایی از استقلال، او هنوز تیم ندارد.

بحث حضور استراماچونی در الغرافه قطر طی روزهای گذشته بار دیگر مطرح شده و جالب اینکه می‌گویند او می‌خواهد مهدی قایدی را هم با خودش به این تیم ببرند. البته قایدی از یکی دو تیم قطری پیشنهاد دارد و درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا چشم تیم‌های قطری را گرد کرده است.

استراماچونی هم ابتدا باید با الغرافه قرارداد ببندد و بعد بتواند قایدی را با خودش ببرد. حتی شایعه شده که شاید مربی ایتالیایی دیاباته را هم به الغرافه ببرد و زوج معروف فیل و فنجان را در این تیم در خط حمله قرار دهد!

 

نظرات بینندگان