arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

مرکز شماره ۲ واکسیناسیون کرونا در قم آغاز به کار کرد

دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مرکز شماره ۲ تزریق واکسن کرونا در این استان از هشتم اردیبهشت‌ماه جاری فعالیت خود را آغاز نمود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مرکز شماره ۲ تزریق واکسن کرونا در این استان از هشتم اردیبهشت‌ماه جاری فعالیت خود را آغاز نمود.

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی علوم پزشکی قم، مرکز فوق در بلوار کارگر قرار دارد و در ۲ نوبت کاری ۸ تا ۱۴ و همچنین ۱۵ تا ۱۸ پذیرای گروه‌های هدف اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قم خواهد بود.

در ادامه آمده است: با توجه به نیاز به احراز هویت افراد قبل از واکسینایون لازم است کلیه افرادی که جهت واکسیناسیون مراجعه می نماید کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

اطلاعیه حاکی است: طبق برنامه زمانبندی مراقبان سلامت از پایگاه‌های سلامت با خانواده‌ها تماس گرفته و زمان و مکان حضور سالمندان را اعلام خواهند نمود.

در پایان یادآور شده است: مرکز شماره یک واکسیناسیون در روز پنجم اردیبهشت‌ماه در میدان روح الله افتتاح شد و در شیفت صبح به تزریق واکسن به گروه‌های هدف خاص از جمله کادر بهداشت و درمان و اورژانس، پرسنل کلینیک‌های خصوصی و دولتی، جانبازان، خانواده‌های شهیدان و بیماران خاص اختصاص یافته و در شیفت عصر و از ساعت ۱۵ لغایت ۱۸ نیز به واکسیناسیون همگانی اختصاص دارد.

در جدیدترین آمار ارائه شده از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکنون بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن کرونا به گروه‌های هدف در این استان تزریق شده است.

قم از روز هجدهم فروردین‌ماه در فهرست شهرهای قرمز و پرخطر کرونایی کشور قرار دارد و آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از این بیماری نیز کماکان هشدار آمیز است.


ایرنا 

نظرات بینندگان